Pagina's

maandag 20 mei 2013

Cards & Scrap Challenge #168

Ik geef het toe, het viel niet mee deze week. Een layout met als thema 'telefoon'. We kregen een prachtig pakketje toegestuurd van onze sponsor Stempelfeest maar het ontbrak me aan de goede foto's. (Toch best belangrijk bij een layout...) Gelukkig hielp mijn knutselmaatje Annelies me uit de brand die pas terug was uit Londen. Deze foto's van Annelies zijn helemaal perfect voor de stempel van Stampin'up en hoewel ik even bang was dat het rood van de telefooncellen zou vloeken bij het papier is het uiteindelijk toch helemaal goed gekomen. Hierbij dus mijn bijdrage voor de Cards & Scrap challenge van deze week.

- Stempel en papier van Stampin'up via Stempelfeest


En een kaartje!
- Stempel van Papertrey Ink, papier van stampin'up



Kijk voor meer voorbeelden van team roze en de prijs van onze sponsor  Stempelfeest op het Cards & Scrap Challengeblog. 

Ook beging vandaag de superchallenge "Flower power", hierover vind je ook alle informatie op het Cards & Scrap Challengeblog, ga dus snel kijken!!

Groetjes!! Nicole

Sponsor:

4 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke lo en wat een super gaaf kaartje!

Diana Besemer zei

Je moest er volgens mij behoorlijk voor uit je comfortzone, maar ik vind het toch een hele mooie layout geworden. Het kaartje is helemaal super!

Tinie zei

Jaaaa ik dacht al, wat een gave foto's heb je voor deze LO!! Erg leuk gedaan, ik vind het een prachtige LO!!
Groetjes Tinir

Marijke zei

Geweldig de foto's met de rode telefooncellen. Paier past er perfect bij en wat een leuke LO! Je kaartje mag er ook zijn , leuk!!
Groetjes,
Marijke