Pagina's

donderdag 7 november 2013

Lift challenge #53



Ik vond de voorbeelden van de liftchallenge van deze week zo leuk dat ik ook met deze 'lift' aan de gang ben gegaan. Ik was afgelopen zondag met mijn creatieveling Sverre naar de Creadoe (druk!!!) waar ik een kerstblokje van Echo Park gescoord had dus dat kwam goed van pas. Ook heb ik een magnetisch onderblok voor in mijn Big Shot gekocht, wat een fijn ding is dat, echt een aanrader! Ondanks de drukte toch een hele gezellige dag gehad met Sverre en blij met mijn nieuwe spulletjes!

Hierbij mijn kaartje. De voorbeeldkaart en nog veel meer prachtige voorbeelden vind je hier.


Papier: 'Tis the season - Echo Park
Stempels: PTI - 'Love lives here' & 'Love lives here holiday'

Groetjes & bedankt voor je bezoek!
Nicole

12 opmerkingen:

Marjan zei

Heel gaaf kaartje, wat een leuk achtergrondpapier is dit! Mooi vind ik ook de tabjes waaraan je het twine hebt bevestigd. Leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Nicole.

Miranda V zei

Wat een leukerd zeg! Gaaf met het zwarte achtergrond papier en de witte stempels er op. De gekleurde huisjes springen er op een hele leuke manier uit. Super leuk lijntje ook!

Gerdine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerdine zei

Topkaartje!

Nadine zei

Erg leuk gedaan met die huisjes, origineel! En ook dat papier is gaaf, zeg! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

Els zei

Mooi!!!

Thamar, zei

hoi hoi

wat een schattig kaartje heb je gemaakt.
EP papier is mijn favoriet ik ben helemaal weg van de kleuren.

gr Thamar

Cornelie zei

Mooi mooi mooi!! Echt geweldig je kaartje. Dank je voor het meedoen!!

Brendaxx zei

Ik zeg : WAUW!!! Echt een geweldig mooi kaartje!!
Groetjes,Brenda

kreamina zei

Gefeliciteerd! Mooi kaartje, ik ben meteen volger geworden.

Els zei

Super leuk kaartje en gefeliciteerd.
Groetjes, Els

Carolanne zei

I love this!!! Adorable!