Pagina's

dinsdag 3 december 2013

Uitdaging 196 - funny christmas

Vandaag weer een kerstlayout voor de wekelijkse uitdaging van het cards & Scrap challengeblog. Het thema is 'funny christmas' en misschien lijkt mijn layout in eerste instantie niet heel erg grappig maar als ik mijn puberzoon nu op de bank zou zien liggen met zijn lange benen en zijn stoere uiterlijk vind ik het toch altijd weer een grappig idee dat hij als kleuter niets liever deed dan met een theedoek op zijn hoofd voor Maria spelen. Zijn broertje dient gelaten als Jozef', maar geloof me, Maria heeft de broek aan hier!



Groetjes & succes met je funny-kerst-creatie!
Nicole

Sponsors:


9 opmerkingen:

Je@net zei

Geweldig, Nicole, wat een super leuke lo!

Ans zei

Schitterende lo nicole, mooie foto,s!

Liefs Ans

Marjan zei

Wat een gave foto's en prachtige LO!

Bernadet zei

Je verhaaltje erbij maakt het geheel wel heel errug leuk Nicole!!
Maar je LO is ook prachtig om te zien!

Thamar, zei

hoi hoi

hij is FUNNY leuk geworden. En wat een prachtige ogen zeg
groetjes Thamar

Marijke zei

Mooie Lo en wat een leuke foto's!!

Groetjes,
Marijke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele mooie LO Nicole met leuke foto's! En je verhaal is inderdaad leuk :-) Tijd vliegt....
Dankjewel voor je reactie op mijn kaartje!
Groetjes, Yvonne

Peggy zei

Heel leuke en mooie LO. De foto's zijn super leuk!
Groetjes,
Peggy {mollemieke}

Minke Brattinga zei

Mooie layout Nicole! Ook al lijkt de foto niet grappig, je verhaal eromheen geeft het in ieder geval een komisch tintje!
Groetjes Minke.