Pagina's

zondag 16 februari 2014

Beursaanbieding

Ik had me stellig voorgenomen geen geld uit te geven dit weekend. Tot Sverre op het idee kwam naar de Crea-dagen in Eindhoven te gaan. Hmm, mijn weerstand tegen hobbyspullen is erg beperkt moet ik zeggen. (Evenals mijn weerstand tegen chocolade maar dat terzijde!)

Deze leuke stempelsset van Inkadinkadoe voor maar €2,-!! Tja, die kan ik dan toch niet laten liggen......



Om mezelf er te van overtuigen dat ik deze stempel ook echt nodig had ben ik er vandaag meteen mee aan de slag gegaan.








Een hele dag zoet voor 2 euro! Soms moet je gewoon niet teveel vasthouden aan goede voornemens! ;-)

Groetjes & Bedankt voor je bezoekje!!
Nicole
PS: Nu niet denken dat deze stempelset het enige is wat ik gekocht heb hoor ha ha

5 opmerkingen:

Marit zei

Prachtige kaarten, dat was zeker een goede koop!

Tinie zei

Haha, 2 eu is geen prijs.......voor alle pret die je er van hebt!!
Leuke kaartjes Nicole!!
Groetjes Tinie

kreamina zei

Leuk, mooie kleuren inkt heb je ook!

Gerdine zei

Wate en gave set zg. Als ikd e stempels zo zou zien, dan had ik ze laten liggen, maar jouw kaarten zijn erg inspirerend!

Anoniem zei

mooie kaarten wat een gezellig creashop middag met je zoon toe kan leiden ;-)
nicolevb