Pagina's

dinsdag 9 september 2014

Cards & Scrap Challenge tag it! / SSS September card kit #3


Ik zag de post van Tineke voor de Cards & Scrap challenge #218 en ik dacht..... boekenleggers!  Ik geef graag boeken weg op verjaardagen of andere gelegenheden en doe daar dan vaak een zelfgemaakte boekenlegger met een persoonlijke boodschap in. Ik kan ze dus altijd goed gebruiken.

En tja, met een kit die als thema boeken heeft kon ik het toch weer niet laten de stempelset uit de kit nogmaals te gebruiken...



Bedankt voor de inspiratie Tineke (zie hier) bij deze dus mijn bijdrage.




Groetjes! Nicole

Challenge: Cards & Scrap Challenge "Tag it"

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat zijn ze gaaf geworden, Nicole. Papiertjes zijn er inderdaad super geschikt voor. Je brengt me op een ideetje :o)

Marjan zei

Dat papier past natuurlijk helemaal perfect bij het thema boekenlegger! Erg gaaf zijn ze, en wat leuk dat je ze ook bij een boek doet als extraatje!

Marleen zei

Wauw, hele mooie tags!
Groetjes, Marleen

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel mooi.
Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
Groetjes Miranda

Tinie zei

Oh wat zijn ze gaaf, Nicole!!
Zo leuk dat je meedoet met onze uitdaging!!
Groetjes Tinie

*mieke* zei

Wat een ontzettend mooie tag heb je gemaakt Nicole!
Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap
en graag tot de volgende keer!
Groetjes,
Mieke