Pagina's

dinsdag 25 november 2014

Als winnares van de Lift-Challenge #75 had ik de eer om voor deze week gast designer te zijn. Een eitje want de kaart van deze week is weer super leuk en zeer inspirerend. Zie hieronder;



Omdat ik nog een hoop kerstkaarten nodig heb, heb ik in plaats van bloemen sneeuwvlokken gebruikt. Ik heb de kleintjes door mijn Xyron gehaald en daarna gepaneerd in angel dust waardoor ze prachtig schitteren. De grote paste niet in mijn Xyron dus die heb ik met de lijmpen bewerkt. Voor de achtergrond heb ik een sneeuwvlok stencil uit een oude SSS kit gebruikt met distress inkt. Daaroverheen heb ik wat krullen in smokey grey gestempeld uit een hele oude kerstset van Basic Grey. Het tekstje is van Papertrey Ink.



Ik hoop dat jullie door deze kaarten nu ook de kriebels hebben gekregen. Ga dan snel naar het Lift Challene Blog. Ik ben benieuwd wat jullie er van maken!

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!
Nicole

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Els zei

Super dit is weer zo'n prachtige kaart.
Erg leuk met de sneeuwkristallen.
Groetjes, Els

Marjan zei

Wow Nicole, zo mooi!! Heel mooi die achtergrond bij de ijzige sterren! Erg leuk dat je onze gastdesigner bent.

Je@net zei

Wauw...wat mooi geworden, Nicole. Een prachtig winters kerstkaartje!

Evy G zei

O, wat mooi! Die achtergrond met sneeuwsterren erin, die is gewoon schitterend8
En dan passen de fonkelende sneeuwsterren er perfect bij! Prachtig!

Cornelie zei

Super gaaf gedaan idd. Héél erg mooi kaartje vind ik het! Echt frosty vond ik het! Tof dat je met ons mee liftte!!
Je PTI kaart is mooi. Echt gaaf die achtergrond. Leuke techniek!

Nadine zei

Oef wat een mooie! Ik had nog geen tijd gehad om bij je een bericht achter te laten, ik vind je kaart schitteren!

Thamar, zei

Hoi hoi
Deze is ook weer helemaal gaaf top hoor.
Doeggg

lostinpaper zei

Your card is fantastic, love the subtle background with the glittery snowflakes!

Maartje zei

Wat mooi! Leuk je blog tegen te komen en te zien wat je maakt! :) Tijd om volger van je te worden ;)