Pagina's

vrijdag 21 november 2014

Project Life & workshops in Heesch

Hallo allemaal! Afgelopen week ben ik in Heesch naar het Creatief Centrum geweest (ja, die mooie scrapwinkel daar!!) om twee nieuwe workhops te bespreken die ik ga geven. De hele familie Kros was aanwezig dus meteen met iedereen kennis gemaakt. Wat een gezellige en warme mensen, ik kijk er naar uit om met ze samen te werken!



Op 13 december ga ik de workshop 'kadootjes inpakken' geven. Want hoe feestelijk is het niet om creatief ingepakte kado's onder je kerstboom te leggen! (ik heb zojuist een leeg pak couscous ingepakt als kerstversiering ha ha) Ook gaan we een flessenlabel, een kado-kaart houder en wat tags maken onder het genot van warme chocomel met slagroom! Ik ben nu druk met de voorbereidingen en kom al helemaal in de kerststemming!

Iets heel anders is mijn project life. Ik loop nog behoorlijk achter en zit nog midden in de zomerfoto's. Even schakelen dus! Hieronder mijn laatste pagina's. (sorry, foto's zijn niet zo goed...)




Zoals jullie zien ben ik weer flink aan het letter tekenen geslagen. Eind januari geef ik dan ook een workshop 'Creative Lettering' maar daarover later meer.

Mocht je nu denken 'oh ik ga in 2015 ook een project life starten!!' (goed voornemen toch?!) dan is de workshop 'Project life voor beginners' van mijn vriendin Tineke Visser misschien iets voor jou. Het pocketscrappen wordt steeds populairder en vanwege het formaat van de kaartjes ook voor de kaartenmakers onder ons superleuk omt te doen. Hieronder de link naar alle workshops;


Nou, dat was het weer voor vandaag. Een beetje een promotionele blogpost misschien maar we moeten de branche zo af en toe toch een beetje helpen nietwaar?! 

Groetjes! En bedankt weer voor je bezoekje!!

Nicole

2 opmerkingen:

Je@net zei

Workshops klinken goed, Nicole, en ook je PL ziet er gaaf uit. Het letter tekenen geeft het ook een super origineel en eigen tintje!
Succes met de voorbereiding van de workshop en een fijn weekend gewenst!

Dotty Jo zei

Big congrats on your win over at Hero Arts! I knew it was your card even before I saw your name as your style is so distinctive. Have a good weekend, Jo x PS Posted your CCC card this morning.