Pagina's

zaterdag 24 januari 2015

Copic: I did it!

Een tijdje geleden heb ik de copic class van Online card classes gevolgd en sinds dien ben ik al van plan eens echt met mijn markers aan de slag te gaan. Normaal koop ik eigenlijk bijna geen echte inkleurstempels behalve dan die van Paper Smooches maar die zijn zo simpel dat ik dat wel aandurfde.

Vandaag dus voor het eerst een wat moeilijkere afbeelding ingekleurd met mijn copics. En joh, wat is dat heerlijk om te doen. Muziekje aan en kleuren maar! Mijn vingers en de doppen van mijn markers zijn inmiddels ook flink gekleurd aangezien mijn fijne motoriek blijkbaar niet voldoende is om het dopje netjes terug op de marker te doen. Als iemand tips voor me heeft om mijn markerdoppen schoon te maken... graag!!



De stempel is van Art Impressions (ik vind ze hilarisch!) en het woord wine heb ik uit de hand geschreven. (Eén van de oefeningen uit de Creative lettering workshop)


Dit mevrouwtje heb ik een blauwspoelinkje gegeven....



Ben je ook 'in to' copic markers en wil je een echte meesteres aan het werk zien kijk dan is op het blog van Sandy Alnock (klik), mijn mond gaat altijd vanzelf open staan als ik haar video's bekijk... (ziet er erg intelligent uit ha ha) 

Groetjes, bedankt voor je bezoekje & fijn weekend nog!
Nicole
(hier ligt een pak sneeuw, bij jullie ook?)

16 opmerkingen:

By XaLu zei

Wat een gave kaart en wat zijn die letters mooi gemaakt! Super.
Hier ligt een centimeter of 5 sneeuw denk ik, maar door het zonnetje zal het wel snel weg zijn.

Fijn weekend,
Nicole

Je@net zei

Wat heb je dít gaaf gemaakt, Nicole. Heel mooi gekleurd en een super leuke kaart!
Hier ook een flink pak sneeuw. Isabel logeert hier, dus fijn met opa en oma in de sneeuw gespeeld :o)

Thamar, zei

wat een mooie kaart echt top. prachtige kleuren. Hier ligt ook sneeuw , heb al aardig wat foto's gemaakt. helaas smelt het snel.

gr en een fijn weekend
thamar

Aletta zei

Hoi hoi... Weer een geweldige kaart... en t woord WINE is helemaal gaaf...

Copics schoonmaken... mmmm... volgens mij op mijn Pinterest bord "copics" staat wel ergens een link.

Fijn weekend!

Groetjes Aletta

Gerdine zei

Echt heel gaaf gekleurd. Inderdaad een hilarische stempel 😄 dank je wel voor de link. Ik ken haar werk nog niet!

Dotty Jo zei

Great card! Your colouring is awesome, Jo x

Anneke. zei

Wat een super leuke kaart! Knap om zelf de letters te maken.
Je kunt je markers en ook binnenkant van de doppen weer schoon krijgen door een klein beetje handcleaner gel op een stukje keukenrol te doen en daar de marker mee schoonmaken. De binnenkant van de dop ,ook gel op een stukje keukenrol in deze in de dop te draaien.
Groetjes Anneke.

Ellen H. zei

Leuk kaartje!! En voor de tip --> nagellak remover is een goeie om die dopjes proper te krijgen (ik weet niet welk effect het heeft als het de toppen van je stift raakt, dus wees er voorzichtig mee, maar voor de buitenkant kan je ze zeker gebruiken :) )

Els zei

Wat een onwijs leuke kaart is dit en leuk afdrukje ook.
Toevallig heb ik vanmorgen ook eens een afdrukje ingekleurd
maar kan die nog niet plaatsen. Het is echt leuk om te doen.
Groetjes, Els

Tinie zei

Ohhh geweldig!!! Wat een gave kaart is dit geworden!!
Yeh, you did it!!
Groetjes Tinie

Nicole Parmentier zei

Ben erg benieuwd Els!! Heerlijk hè dat kleuren!

Nicole Parmentier zei

Mijn handcleaner werkte helaas niet, welk merk heb jij? In de link van Aletta stond dat het met alcohol moest, dat ga ik morgen even proberen.

Nicole Parmentier zei

Bedankt voor je link, ik ga het proberen!

Nicole Parmentier zei

Bedankt voor de tip Ellen, het gaat mij vooral op de buitenkant (bij copics dan hè, niet bij mensen hoor ha ha) ik ga dit ook proberen en zal op mijn blog laten weten of het gelukt is.

anja curvers zei

Nou mijn mond gaat ook open staan van jouw kleurwerk, wow. Gelijk zo'n moeilijk plaatje met veel kleurtjes en schaduwen, wow, wow. En inderdaad Sandy is geweldig maar dit gaat je anders ook heel erg goed af. En tja die lettering, gaaf hoor.

Marjan zei

Knap gedaan, je hebt duidelijk veel opgestoken! En deze stempels zijn altijd zo gaaf, de kaart ermee ook!