Pagina's

donderdag 22 oktober 2015

KW Holiday Card Series 2015 #2

Het tweede kaartje uit de Kristina Werner serie vandaag. Het grappige is dat dit een kaartje is waar ik zelf nooit zou zijn opgekomen. Ik vind het altijd wel leuk om uit mijn comfort zone te stappen maar het is wel heel prettig daarbij aan de hand genomen te worden! Zo een filmpje is dan best handig. Ik hoef niet na te denken over het eindresultaat maar ga gewoon lekker meedoen. Een soort van workshopje eigenlijk.

Kristina's kaart


Mijn kaart

Stempels: Geen!!
Papier: Watercolor cardstock - Ranger
Stanzen: Lawn Fawn, Hema Perforator
Verder: Aquarelverf van Windsor & Newton en Van Gogh, Uniball gelpen in goud en wit, fluwelen hulst blaadjes, stickles burgundy - Ranger

De plaid achtergrond heb ik geschilderd met een setje waterverf van Windsor & Newton wat ik vroeger altijd mee op vakantie nam. Het lag al jaren ongebruikt in de kast! De goudverf die Kristina gebruikt heb ik niet dus ik heb daarvoor een gelpen gebruikt. De hulst stans heb ik ook niet maar ik vond in mijn kerst-doos nog wat hulstblaadjes van fluweel (wie wat bewaard heeft wat!!) en de besjes komen uit mijn Hema perforator!

Het kaartje doet me een beetje aan een houthakkershemd denken dus ik denk dat hij met kerst maar naar een stoere man moet of zo.... Lijkt me ook leuk deze achtergrond te gebruiken voor wat creative lettering... op mijn 'To Do' lijstje!



Cornelie heeft ook kaart 1 van Kristina gelift. Een hele schattige versie met een huisje, je vind hem op haar blog Colorful Cornelie.
Nieuwsgierig geworden naar de filmpjes van Kristina Werner? Je vind ze hier. 

Groetjes & tot snel!
Nicole

7 opmerkingen:

Je@net zei

Had het filmpje van de week al uitgebreid bekeken, vond het zo knap gedaan!
Ook jij hebt er een super leuke kaart van gemaakt, Nicole!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is het geworden !
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Hoi Nicole,
wat een gaaf kaartje. EN dat je die ruit zelf hebt geschilderd. Heel mooi en goed gelukt! Altijd handig als je wat bewaart. De hulstblaadjes komen helemaal goed van pas nu. Bij Cornelie zag ik haar kaartook al. Heel gaaf.
Groetjes,
GerJanne

Cornelie zei

Het "hemd" is bij mij in de prullenbak beland ;-) Zo geen goede waterverf in huis. Niet tevreden.
Jij hebt het geweldig benaderd! Knap. Erg mooi gedaan. Moet vandaag werken en het hele weekend op stap...dus of ik deze nogmaals maak....
Groetjesss!

Nicole Parmentier zei

ha ha, ik zou zeggen 'skip this one en hup naar de volgende!' het nieuwe filmpje staat alweer on-line!

Marjan zei

Inderdaad erg leuk om eens wat anders e doen en op een kaart als deze zou ik zelf niet snel komen. Mooi zijn, ze met die zelfgemaakte plaids! Voordeel van die doosjes is dat ze jaren goed blijven :)

anja curvers zei

Wow leuk gedaan hoor.