Pagina's

maandag 23 november 2015

KW Holiday Card Series 2015 #11

Gisteren weer een heerlijk workshopdagje in Heesch gegeven. Het was een flinke groep maar iedereen was lekker enthousiast en daar krijg ik dan altijd weer enorm veel energie van!

Dit weekend dus idd geen tijd gehad om te knutselen maar ik had nog een kaartje uit mijn Kristina Werner serie niet gefotografeerd dus dat heb ik vandaag nog even gedaan. De zon werkte geweldig mee vanochtend!

Kristina's kaart:
Het filmpje vind je hier...

Mijn kaart
Stempels: Toasty Friends- MFT 
Inkt: Distress inkt in twisted citron, picked raspberry, peacock feather, mermaid lagoon,  - Ranger
Stanzen: Sneeuwvlokken - SSS
Papier: Whispering white - SU!, watercolor paper - Ranger
Verder: Zig markers, sequins

Ik vind mijn kaartje niet zo mooi geworden als die van Kristina maar ben er toch heel tevreden over. De pinguin is van My favorite Things en ingekleurd met mijn zig markers. De achtergrond zoals in het filmpje van Kristina met distress inkt. De sneeuwlokken zijn uitgestanst en het was nog even een dingetje om alle kleine stukjes op hun plek te plakken (klinkt leuk hè!) maar affijn, uiteindelijk is het toch goedgekomen...

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!!
Nicole

13 opmerkingen:

Margot zei

Ik vind 'm super! Gaaf deze kleuren op zo'n winters kaartje!

Je@net zei

Wat gaaf en dan al die prachtige kleuren op het witte kaartje. Een erg mooi geheel, Nicole!

Sarah zei

Eigenlijk vind ik die van jou mooier . Zo ' n lieve pinguin en mooie kleuren erachter .
Liefs Sarah

Anneke. zei

Zowel die van jou als die van Kristina zijn super leuk!
Groetjes Anneke.

GerJanne zei

Ik vind ze allebei leuk. Het een is een negatief van de ander, lijkt het wel...de regenboogkleuren zijn prachtig.
Groetjes,
GerJanne

Els zei

Wat een super leuke vrolijke kaart en een pracht filmpje ook.
Groetjes, Els

lostinpaper zei

Loved Kristina's card and yours is just as fabulous, such incredible inspiration!

!neke zei

Super mooie kaart !
Ga naar het filmpje kijken !
groeten Ineke

Danielle zei

Je kaartje is prachtig, voor mij zeker zo mooi als het origineel :-) Erg leuke techniek voor die achtergrond, ga ik ook eens proberen.

Gerdine zei

Goed gelukt! Moii, die achtergond met sneeuwvlok!

Marjan zei

Nou, die van jou mag er anders ook zijn hoor! Leuk dat kleurrijke achtergrondje met wit en de sterren! Schattige mini pinguïn!

Linda Visser - van der Velden zei

supertoffe kaart, heel mooi met die kleuren en de schattige pinguin!

Daria zei

These cards are darling. I love the warm splashes of colors and the cute images. Thank you for sharing these.