Pagina's

zaterdag 19 december 2015

Crazy Crafters - sneak previeuw voorjaarscatalogus- bloghop



Nog twee weekjes nagelbijten en dan kan er besteld worden uit de nieuwe voorjaarcatalogus van Stampin Up! En als extra feestelijke bijkomstigheid begint dan ook de Sale-A-Bration actie. Dat betekent dat je bij elke €60,- aan bestellingen een gratis (ja echt.. gratis!!) kado uit de SAB folder mag uitzoeken. Whoohoo!!!

Twee van de gratis stempelsets heb ik hier gebruikt voor mijn voorbeelden. 


De eerste kaart is gemaakt met de set 'What I love" een bloem die uit 3 lagen bestaat waardoor je dit leuke kleureffect krijgt. Ook de blaadjes die in deze set zitten vind ik heel mooi en op vele manier bruikbaar. Een flinke lik 'Wink of Stella' zorgt voor de broodnodige glitter. 


Voor de tweede kaart heb ik dezelfde bloem gecombineerd met de stempelset "Botanicals for you" waar deze mooie geschilderde tekst in zit. 


Genoeg redenen lijkt me om je te verheugen op de nieuwe catalogus. Mensen die in de afgelopen maanden bij mij besteld hebben krijgen hem thuisgestuurd en natuurlijk zorg ik ervoor dat hij per 1 januari op mijn blog komt te staan. 

Hop gezellig nog even verder voor nog meer voorjaars- inspiratie van ons Crazy Crafters team. De volgende in deze hop is Trynsje van Duren, veel plezier!

   

Groetjes!! Nicole

7 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie crea's heb je gemaakt. De kleurencombi is ook erg mooi.

Je@net zei

Prachtige kaarten, Nicole. Maakt ook erg nieuwsgierig naar de nieuwe catalogus!
En bedankt voor je schitterende kerstkaart. Mijn favo stempelset in prachtige kleuren verwerkt. Blij met deze mooie kaart én inspiratiebron!

Marjan zei

Ze zijn super, tikje stoer ook die onderste door de tekst, gaaf! Dank voor je mooie kaart met lieve woorden erin, blij mee!!

Mariken zei

Gave kaarten! Hele mooie en aparte kleurencombi. Ben benieuwd naar al het nieuws wat komen gaat, tof!

SoStampFul zei

Heerlijk kleurrijk, erg mooi geworden met deze SAB sets

Floor zei

Leuke kaarten! Eén van de sets heb ik ook besteld. Wat leuk om te zien hoe jij dit hebt vorm gegeven.
Groeten Floor

Maartje zei

Leuk gedaan! Die grote tekst vond ik zelf niks, maar nu ik hem bij jou zie vind ik hem echt passen!