Pagina's

zondag 20 maart 2016

Groen

Net terug van ons weekendje Groningen en gelukkig hebben we de extra kamer niet nodig gehad! Het was super gezellig! Helaas was de tentoonstelling van David Bowie volgeboekt dus we hebben eerst lekker geshopt, gegeten en s'avonds zijn we nog naar de bioscoop in Assen gegaan waar we de film The Revenant hebben gekeken. (aanrader!)
Vanochtend nog een prachtige wandeling gemaakt door natuurgebied Zeegse Duinen waar ons hotel stond en daarna weer vrolijk naar huis gekacheld. (2,5 uur!)

Momenteel is het wat minder gezellig want liefhebbend echtgenoot zit beneden PSV-Ajax te kijken en volgens mij gaat het niet helemaal lekker voor PSV want ik hoor krachttermen richting scheidsrechter voorbij komen die ik hier beter niet kan herhalen... Ik ben dus maar naar boven gevlucht om een kaartje te maken!

Stempels:Berry Good - Avery Elle, Distressed Patterns - MFT
Inkt: Distress inkt; Twisted Citron, Mowed Lawn, Squeezed lemon, Candied apple - Ranger, Delicata goud, Versamark onyx black
Stanzen: Stitched rectangles - SSS
Papier: Engels karton wit en Wild prints - MFT
Verder: Gouddraad, Sequins  

Ik had op andere blogs al een paar prachtige frisse groene kaarten voorbij zien komen en heb me dus helemaal laten inspireren door de kleur groen van het City Crafters Challenge blog. De fruitstempel van Avery Elle lag bovenop de stapel om 'iets' mee te doen en de peren passen natuurlijk perfect in deze challenge...

Groetjes & bedankt voor je bezoekje! Ik ga nog wat fruithapjes maken!!
Nicole

Challenges:
City Crafter Challenge
Colour Q challenge




14 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk die peertjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Inge Groot zei

Heerlijk he zo'n weekendje er even tussen uit, vakantie in eigen land! The Revenant vond ik een hele indrukwekkende film, mooi ook. Kaartje is lekker fris en fruitig echte voorjaarskleurtjes :D

Mariken zei

Heerlijk zeg, zo'n weekendje weg! Dat is echt genieten! Verstandig dat je ff gevlucht bent...en dat levert in ieder geval weer wat moois op, geweldig fris en fruitig kaartje, tof!!

Je@net zei

Heerlijk zo'n weekendje er tussen uit. Fijn dat het geslaagd was.
Mooie kaart ook, het goud erop maakt het helemaal af!
En nog bedankt voor je verjaardagskaart die ik gisteren in de bus vond. Weliswaar aan de vroege kant (ben over 2 maanden pas jarig) maar dat mag de pret niet drukken. Vind 'm super! Heb jouw verjaardag niet op mijn bloglijstje staan, wil je me die nog even doormailen?

Ellen zei

Is de hond inmiddels al uitgelaten? Ik ga vandaag de 10.00 stappen bij lange na niet halen. Niet gewandeld, maar op verjaardagsbezoek geweest en nu aan het nakijken. Dat schiet niet op qua stappen. Jullie dus wel heerlijk gewandeld én genoten in Groningen, leuk! Frisse groene perenkaart. Erg gaaf.

lostinpaper zei

Loving the green leopard skin background, what a fun choice!

!neke zei

Leuke frisse kaart en een leuk weekend gehad , kan deze week niet meer stuk !

groeten Ineke

Ros Crawford zei

Fabulous card!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

Sylvia zei

Beautiful green card, Nicole! Thanks for joining in the fun at the colourQ.

walchowDesign zei

Glad that you had a good weekend! Beautiful fruity card and you colouring is amazing, Nicole! Yeah! whenever, I hear the word football, I would escape to upstairs or sit behind the laptop! Should have a girls' crafty night whenever football is on tv!!

Aletta zei

Super leuk kaartje !!!!

Lisa Elton zei

This is beautiful!! Thanks so much for joining us at ColourQ!

Marjan zei

Wat jammer dat Bowie volgeboekt was! Maar ja.. zo te lezen hebben jullie je prima vermaakt. Wat een gave kaart in groen, prachtige achtergrond i.c.m. met het paneeltje met de peertjes. Mooi die gouden accentjes!

Thamar, zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt. En ja lekker fris groen . Heerlijk die kleur.
Wij wilde dit weekend ook naar Assen met de camper maar helaas gaat dit niet door. Maar goed wat in het vat zit vezuurd niet.