Pagina's

vrijdag 18 maart 2016

Klapkaart

Joehoe weekend! We zouden eigenlijk met kinderen en hond een weekendje Groningen doen maar kinderen gaan niet mee want die moeten werken en dus blijft de hond ook maar thuis want winkelen +  hond = niet handig.
Affijn samen met manlief een romantisch weekendje Groningen dus, en mocht het uiteindelijk toch niet zo romantisch worden dan is dat nog geen probleem want vanwege de jongens had ik toch al twee kamers geboekt ha ha (hoop toch dat dat niet nodig is!)

Afgelopen week weinig geknutseld want ik ben net gestart met een nieuwe baan als interactive designer bij een bedrijf wat interactieve leerprogramma's maakt en na al die nieuwe informatie die ik overdag moet verwerken plof ik s'avonds meestal uitgeput op de bank.

Maar gelukkig hadden jullie nog wat kaarten van me te goed van vorig weekend. De klapkaart en vlinderkaart die ik samen met mijn SU! maatjes heb gemaakt. Heb ik dus toch nog wat te bloggen vandaag.



Het was even puzzelen met die klapkaart maar dan heb je ook wat hè!


Groetjes en een heel fijn weekend!!!

Nicole

13 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaarten, Nicole.
En een fijn weekend gewenst. Knutselspullen mee....je hebt hele weekend een eigen hobbykamer :o)

Mariken zei

Prachtige kaarten Nicole!! De kleuren, bloemen, vlinder, supermooi!!
Geniet van je weekend, heerlijk he?!

Danielle zei

Je kaartjes zijn super! Die klapkaart is erg leuk zeg! En de kleurtjes, wauw....

Judith zei

Gaaf, die klapkaart. Ik kan mij het gefrutsel voorstellen, maar een super resultaat! Ook de tweede is heel vrolijk.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Leuk, zo een uitdaging! Veel succes en vooral veel werkplezier!

Ik wens jullie een fijn weekend! Ik ga morgen naar Marit in Leusden. Samen met Dora, Cornelie en nog een drietal. Helaas is Stella ziek geworden en kan niet mee...

Evy G zei

Leuke kaartjes! Mooie kleurencombi bij de vlinderkaart en wat een leuk model bij de andere kaart! Heerlijk, zo' n weekendje weg. Ik wens jullie veel plezier en prachtig weer!

Anneke. zei

Prachtig je klapkaart! Veel plezier in ons mooie Grunn:).
Groetjes Anneke.

Ellen zei

Jij een fijn weekend! Gezellig met z'n tweeën op pad, heerlijk! Ik zou het maar lekker romantisch houden en die tweede kamer annuleren ;) Wat een mooie kaarten. Ik ben nooit zo van de bijzondere modellen, maar die klapkaart vind ik echt geweldig. O ja, en veel plezier en succes met je nieuwe baan.

Marjan zei

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, het klinkt heel leuk! Maar zal best vermoeiend zijn, je moeten helemaal inkomen, natuurlijk. Succes!
Ik vind je klapkaart top, mooi model en prachtige kleurtjes. Vind die bloemen zo leuk!
De vlinderkaart is ook erg mooi. Die vlinder met de fishtails en de tekst in deze kleuren komt heel mooi uit tegen de achtergrond.
Geniet van jullie weekendje samen, gaan jullie ook naar de tt van Bowie?

Birgit zei

Two beautiful cards here Nicole! The flip card is amazing and I love the colors you used and beautiful bouquet of flowers! I love the style of your second card as well. I always leave here inspired!!

Leni zei

Mooie kaarten! Hoop dat je een leuk weekend hebt! Groningen is mooi!

GerJanne zei

Hahaha, jij bent me een mooie! Ben benieuwd of de twee kamers nodig waren ;-)
Je klapkaart is super. Wat een leuk model! En heerlijke frisse kleuren.
De vlinderkaart is ook gaaf.
En gefeliciteerd nog met je nieuwe baan. Kost in het begin altijd bakken energie. Logisch dat je veen nergens anders aa toe komt. Heerlijk samen een rustig weekend in Grun.
Geniet er nog even van, mocht je dit stiekem toch even lezen!
Groetjes,
GerJanne

Margot zei

Wat een leuk model, ga ik ook eens proberen te maken!

lostinpaper zei

Such fun cards Nicole, loving the fold and dimension in your floral design!