Pagina's

dinsdag 8 maart 2016

Liftchallenge #102

Vandaag heb ik de eer gastdesigner te zijn voor de liftchallenge. De lift kaart is deze keer van Lyssa en de uitdaging is om een stuk omgevouwen papier op je kaart te gebruiken. Zie het voorbeeld hieronder.



Ik dacht zelf meteen aan het "kiekeboe" effect en bij het 'kiekeboe' spelletje horen natuurlijk kleine kindjes, die zijn daar immers dol op! Vandaar dat het dus een babykaartje is geworden. Het is natuurlijk handiger om dubbelzijdig papier te gebruiken maar ik vond dit schattige Lawn Fawn ruitje zo onweerstaanbaar dat ik er zelf een achterkantje tegenaan geplakt heb.

Stempel: Pip Squeaks - Paper Smooches, Wonderful words Baby - PTI
Inkt: Memento Tuxedo Black
Stanzen: geen
Papier: white cardstock - Nina, Perfectly plaid - Lawn Fawn
Verder: Copic markers

Ook zin om mee te doen? Hop dan snel naar het liftchallen blog voor de prachtige voorbeelden van Cornelie en Marjan en natuurlijk om ook jou creatie te linken. Ik ben benieuwd!!

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!
Nicole


13 opmerkingen:

Cornelie zei

Super leuk idee dat kiekeboe! Schattig kaartje. bedankt Nicole!!

Mariken zei

Enig kaartje heb je gemaakt voor de lift- challenge. En die twee ruitjes bij elkaar, zo leuk. Ik heb het blokje ook liggen, ben gek op ruitjes...en zeker in deze kleuren. Fijne dag!

Marjan zei

Het baby'tje "kiekeboet" zeker leuk op jouw gave kaartje! En wat een leuk papier is dit!

Els zei

Super leuk die babykaart en die eerste kaart is ook erg mooi.

Je@net zei

Wat een cutie!

!neke zei

Super leuk !!!!!

Aletta zei

SUPER... leuk !!!!!

Echt heel origineel gedaan n.a.v. de uitdaging.. mmmmm... ik moet er maar eens goed over na gaan denken of ik ook iets origineels kan bedenken... Wie weet... wel een drukke tijd in huize Heij... Dochterlief is pas jarig geweest en dat viert ze as vrijdag met haar vriendinnen van school en zondag vieren we alvast een gedeelte voor de kids samen want over een paar weekjes is zoonlief ook jarig en volgende week vrijdag gaan we weer door met feesten... Nu nog een idee zien te bedenken wat we kunnen gaan doen met t verjaardagsfeestje van Karsten... heb jij toevallig nog een leuk idee in huis voor een jongensfeestje?? Ik hou me aanbevolen:))) Groetjes Aletta

Dotty Jo zei

What a great card, Jo x

Nicole Parmentier zei

Zo zo, er wordt flink gefeest in huize Heij! Een graffiti feestje was hier een groot succes. Spuitbussen en een oude muur in een loods, met een graffiti workshop van een echte 'pro'! Daarna met hun eigen gespoten naam op de foto.

walchowDesign zei

I like the peek-o-boo idea, Nicole! So cute that the baby is peeking out!

Stella zei

Wat gaaf! Ja ik vind je kiekeboe-baby enig! Mooi met dit papier!

(ik heb het ook besteld :)

Thamar, zei

wat een super leuke kaart. deze ga ik onthouden.

Miriam Prantner zei

Loving the folded corner and that sweet paper!