Pagina's

zondag 13 maart 2016

Sushi!

Soms heb ik zin om wat te gaan doen maar niet direct een idee of inspiratie voor een kaart of ander project. Ik vind het dan heerlijk om gewoon wat te stempelen en in te kleuren. Op deze manier heb ik laatst op een druilerige zondagmiddag een hele partij sushi gemaakt. (Op mijn manier dan, hè, gewoon met papier en copics!) Ik had de stempel via marktplaats gescoord en vond hem zo grappig!


In de loop van afgelopen week heb ik met deze heerlijke sushi een paar kaartjes gemaakt. Er is nog wat over en gelukkig bederft deze sushi niet dus wellicht volgen er nog meer kaartjes...

Deze is naar aanleiding van de schets van het CAS on Sunday blog.

Stempel: Let's Roll - Lawn Fawn
Inkt: Memento Tuxedo Black
Stanzen: Lets Roll dies - Lawn Fawn, Stitched rectangles - SSS
Papier: white cardstock - Nina, Copic papier, Cozy chevron en Tribal prints - MFT
Verder: Copic markers, Wink of stella clear

En nog een simpel klein kaartje

Stempel: Let's Roll - Lawn Fawn
Inkt: Memento Tuxedo Black, Distress Inkt Dried marigold, Twisted Citron, Mowed Lawn - Ranger
Stanzen: Lets Roll dies - Lawn Fawn, Circle dies - Lawn Fawn,  scalloped circle dies - MFT
Papier: whisper white cardstock - SU! , Copic papier, Engels karton wit, Tranguil textures - MFT
Verder: Copic markers

Gisteren heerlijk met mijn Stampin Up team geknutseld in Oisterwijk en voor mijn doen heel productief geweest. De tweede kaart hierboven o.a. gemaakt naast nog een hele leuke klapkaart die ik later deze week laat zien. 
Vandaag lekker genieten van het prachtige weer en mijn werkkamer opruimen wat heel hard nodig is! 

Groetjes & zonnige zondag nog!
Nicole

Challenges: CAS on Sunday #78 - hier


18 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk gedaan! Wat een grappige stempels!
Liefs Sarah

!neke zei

Super leuk die sushi's !
Zo kom je soms toch weer iets aparts tegen !

Je@net zei

Wat een leuke stempels zijn dit. En wat een super gave kaartjes heb je ermee gemaakt, Nicole!

Marjan zei

Ze zijn zeker leuk en staan super op je gave,vrolijke kaartjes! Leuke teksten erbij!

Mariken zei

Jeetje, jij hebt een goeie slag geslagen met deze gave stempeltjes! Je sushi ziet er super uit...je kaartjes zijn enig! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!
Fijne avond!

Ellen zei

Geweldig, een hele partij sushi maken en die dan niet lekker opeten, maar er gave kaartjes mee maken ;) Originele stempeltjes zijn het. Grappig dat we vandaag allebei een kaartje voor CAS on Sunday plaatsen. Het is ook een leuke schets.

GerJanne zei

Ontzettend leuk! Ik ken ze niet, maar het ziet er allemaal heel vrolijk uit. Goed idee om een heleboel vast te kleuren en er dan later kaartjes mee te maken. Ik vind de challenge kaart top!!
Groetjes,
GerJanne

Evy G zei

Wat een heerlijke kaartjes heb je gemaakt! (Letterlijk en figuurlijk) Zo'n koopje wou ik ook nog wel doen, ik ben jaloers ;-)

lostinpaper zei

These are both fabulous Nicole, the way you have used the sketch and added the table and chopsticks, it's genius!

Miriam Prantner zei

What a fun pile of sushi elements! I love how you used that sketch, bright and dynamic!

Aletta zei

Wat een superleuke en geinige stempelset heb je gescoord.
En de kaarten zijn ook weer echt op zijn Nicole's... prachtig dus;)))

Groetjes Aletta

Thamar, zei

nou ik vind het een super leuke stempelset en de kaartjes die je ermee heb gemaakt zijn weer top.
fijne dag

Sarah - Crea S zei

Wat een leukerds zijn het Nicole! Ikzelf zou er eigenlijk nooit bij nadenken om sushi-stempels te kopen. Maar wat 'n leuke kaartjes maakte je er mee! Goed dat je ze dus even scoorde! Liefs, Sarah

Stella zei

Ze zijn super! En jouw uitwerking van de sketch vind ik perfect. Ik lachte me rot toen ik die sushi rolls zag; enig met die gezichtjes!

Susan Powell zei

Your card is adorable!! And making me crave sushi :) :) :)

anja curvers zei

Grappige kaartjes weer hoor en leuk die stempels echt zo'n hebbe setje. Mooi ingekleurd ook. Bedankt voor je deelname aan CAS on sunday.

Judith zei

Hihi, die gezichtjes (-:
Leuke kaarten met humor. Voor Sushi liefhebbers zijn het perfecte kaarten om te ontvangen!

Johanna zei

yummie, wat een vrolijke, smaakvolle kaartjes!