Pagina's

zondag 30 oktober 2016

Paper Passion + Dutch Card Lovers challenge 264


Weer terug van eenpaar heerlijke dagen Antwerpen en gisteren ben ik  met Jolanda naar de Paper Passion in Tilbug geweest. Wat een leuke beurs!! Niet te groot, gezellig druk maar niet tè, lekker divers met heel veel mooie stands,winkeltjes en workshops. Echt een aanrader voor papierliefhebbers!! Ik heb er echt van genoten en mijn bankpas ook ;-) Behalve wat gave MFT goodies heb ik nu eindelijk die Crop-a-dile gekocht die al heel lang op mijn lijstje stond! 

Vandaag ben ik gastdesigner voor het Dutch Card Lovers blog. Onderstaande foto is de inspiratiefoto. Ik heb net een heerlijke herfstvakantie achter de rug en gisteren zoveel leuks gezien dus met die inspiratie wilde het wel lukken.


Afgelopen vrijdag was Alex jarig en omdat hij voor zijn verjaardag iets voor zijn vliegviscollectie wilde hebben had ik bedacht dat ik hem beter geld kon geven. Want ja, ik weet helaas helemaal niets van vliegvissen en het leek me gezellig samen een dagje er op uit te trekken om voor hem een cadeau te kopen en daarna lekker ergens te gaan eten. Dit staat nu dus in de planning maar ik had natuurlijk wel een feestelijke verpakking voor mijn 'cadeaukaart' nodig. 


Stempels:Vintage leaves, Lighthearted leaves, Touches of texture- SU!
Inkt:  Sahara Sand - SU!, Distress inkt Peeled Paint, Ripe Persimmon, Wild Honey, Dried Marigold - Ranger
Stanzen: Blueprints 30, Stitched rounded rectangles, Tag builder blueprints - MFT
Papier: Crumb cake, Pumpkin Pie, Very Vanilla - SU! Watercolor cardstock - Ranger
Verder:  houten blaadjes - SU!, Twine - PTI, Splitpen en goudverf uit voorraad



Deze kaart is gemaakt met een stans van MFT waarbij er een flapje ontstaat waarachter je perfect een cadeaukaart kunt verstoppen. Dit kan een kaart van een winkel zijn maar er zit ook een stansje bij om zelf een cadeaukaart te maken. 


Ik heb de achtergrond eerst met distress inkt bewerkt, daarna de bladeren erop gestempeld en daarna met water en een stukje keukenpapier de bladeren weer wat lichter gemaakt door de inkt er af te deppen. Als laatste met wat goudverf  gespetterd. Daarna gestanst en op craft cardstock geplakt dat ik eerst toon op toon met dezelfde bladeren heb bestempeld. 
Niet teveel extra's toegevoegd omdat de achtergrond al druk genoeg was. 

Ik hoop dat jullie inmiddels geinspireerd zijn om ook een sfeervolle herfstkaart te maken! Link hem op het DCL blog en ik kom zeker even bij je kijken! 

Groetjes!!
Nicole

PS: Ik heb mijn 100e volger whoohoo!! Welkom Karien en Henriette! Ik zal eens na gaan denken over een leuke blog-candy.... volgt nog! 

17 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd en wat een leuke cadeaukaart heb je voor hem gemaakt.
Beurs leek mij ook erg gezellig, mar ik heb de kleinkinderen dit weekend. Misschien volgend jaar!

!neke zei

Super leuke cadeaukaart!
En gefeliciteerd!

Margot zei

Bedankt voor je bijdrage als gast-designer Nicole, wederom een beauty!

Jolanda zei

Wow, geweldige kaart! Het was kei gezellig gister, veel leuke dingen gezien en van jou ook weer eea geleerd .

Marjan zei

Gaaf zeg, ik een heel mooie manier om geld te geven zo! leuk dat je onze gastdesigner bent. En leuk ook dat jullie het zo naar je zin hadden in Antwerpen.
ik hoor veel positiefs over die beurs, wie weet volgende keer.

Ellen zei

Wat heb je dat weer knap gemaakt Nicole! Het ziet er zooooo perfect uit! Een feestje om te krijgen op je verjaardag.
Bedankt voor deze mooie bijdrage als gast-designer bij DCL.
Groetjes Ellen

Dotty Jo zei

Your cards are always so lovely! Jo x

Mariken zei

Wat een leuk idee is dit, en wat heb je mooie kleuren gebruikt!! Fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad. Wat is het heerlijk hè, om dan je doggie weer te zien. Wij hebben Guusje daarstraks ook opgehaald, heerlijk. Lot was helemaal in tranen, ze had zo van haar genoten!!
En...dank je wel voor mijn verjaardagspostje, zo blij mee!! Thuiskomen, en dan nog zoveel lieve kaarten voor mijn verjaardag...super!! xx

Cornelie zei

Mooi!! En wat een heerlijke dagen heb je achter de rug! Leuke hebbedingetjes, en deze stans is gaaf! Gister nog een onderdeel van gebruikt op de workshop. (donderdag op het blog van Miranda ;-)
Erg mooi het stempelwerk. Heel gaaf kaartje weer hoor!!

Colien zei

Wat een gave cadeaukaart, met zoveel details, erg tof! Fijn dat je een leuke week had, ik vond Paperpassion ook erg gezellig, eigentijds en inspirerend. En de Crop-a-dile is inderdaad heel handig, hier altijd binnen handbereik! Nutella weer lekker (blij) thuis?
grtz.Colien

Stella zei

Je kaart is een cadeau op zich! Zeg maar twee in één. De herfst op zijn mooist; zo gaaf hoe je dat in deze kaart hebt verwerkt. Heerlijk een week vakantie en naar de beurs; pinpas nog heel of versleten? :)

Stella zei

Oeps; geen week maar een paar dagen...verkeerd getypt!

Rosalien Zwackhalen zei

Echt weer een super mooie kaart Nicole. Helemaal herfst. ;) En super leuk dat je onze Gastdesigner wilt zijn.
Wat leuk ik ben ook naar de beurs geweest van Paperpassion. en ook ik heb leuke dingen gescoord. Van de crop-a-dile krijg je geen spijt, die is echt super gaaf. Ik gebruik hem ook heel veel.

Nota Bene zei

Hé, wat een leuke kaart met dat flapje! De kleuren zijn ook erg mooi!
Groetjes, Nele

Marjanne zei

prachtige kaart en mooie tekst

Gerrina zei

Dat klinkt als een super week! En dan nu weer gelijk terug in het normale tempo...
Maar met een hele mooie kaart! Mooi die herfstkleuren! Groetjes, Gerrina

anja curvers zei

WoW gave kaart heb je gemaakt hoor prachtig en zo fijn om je als gastdesigner te hebben bij DCL.