Pagina's

maandag 28 november 2016

3 keer Kerst: Papermania - Noel

Nog geen bankstel gekocht, maar wel één op het oog. Ook wij hadden een (te) duur design modelletje gezien en tja, die zit dan toch op je netvlies hè. Probeer dan nog maar iets anders te vinden... 

Maar ik had een goede dag afgelopen vrijdag! Eerst kreeg ik op mijn werk een vast contract met salarisverhoging aangeboden (misschien dan toch die design bank?!) en vervolgens lag er thuis een envelop van Gerjanne voor me klaar. Dubbel feest dus!! Ik had bij Gerjanne haar blogcandy gewonnen en ik ben helemaal weg van de rendierstempel uit de set! 




Ik kon niet wachten er een kaart mee te maken maar ik moest van mezelf eerst mijn surprise af hebben. Gezien mijn beperkte tijd is mijn tactiek met surprises 'vierkant en niet te ingewikkeld'. En ja, dat is gelukt...  Na een avondje knutselen is mijn surprise klaar en ziet er prima uit. (Kan er verder natuurlijk nog niet teveel over zeggen hier...)
Zondag dus lekker de tijd om met mijn candy te spelen. Er zat ook nog een grappig papier blokje bij en hoewel ik het soms best lastig vind om drukke papiertjes te gebruiken heb ik het hier toch gewoon geprobeerd. (Excuses voor de slechte foto's het was eigenlijk al te donker buiten.)

Stempels: Noel - Papermania
Inkt:  Memento Tuxedo Black
Stanzen: Sweet scallops - Avery Elle, Word brusched Christmas - PTI, Blueprint 13 - MFT
Papier: Cherry Cobler, - SU! Dill Pickle - MFT, Blokje van Gerjanne, Copic blending paper
Verder:  Nuvo Chrystal drops in autumn red en English mustard. 

Stempels: Noel - Papermania
Inkt:  Memento Tuxedo Black
Stanzen: Word brusched Christmas - PTI, Blueprint 13, Single stitch line frames, Stitched scallop edge - MFT
Papier: Cherry Cobler - SU! Dill Pickle - MFT, Blokje van Gerjanne, Copic blending paper
Verder:  Nuvo Chrystal drops in autumn red, Woodland green en English mustard. 


Stempels: Noel - Papermania

Inkt:  Memento Tuxedo Black
Stanzen: Word brusched Christmas - PTI, Blueprint 13, Single stitch line frames - MFT
Papier: Cherry Cobler, Hello Honey- SU! Dill Pickle - MFT, Blokje van Gerjanne, Copic blending paper
Verder:  Nuvo Chrystal drops in English mustard. 

Gerjanne bedankt voor je leuke cadeautje!!

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!
Nicole


17 opmerkingen:

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Nicole. Gaaf die grappige stempeltjes en heel leuk verwerkt op de kaarten!

Danielle zei

Gefeliciteerd met je vaste contract, super!! En je hebt echt een toffe candy gewonnen als ik deze kaartjes zo zie. Goed bezig!

!neke zei

Heerlijk een vast contract, nieuwe jaar kan niet beter beginnen !
Leuke stempels voor deze kaarten !!!!
Ze zijn erg leuk !

GerJanne zei

Oh! Gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Dat is zeker een feestje waard! Kan me indenken dat je dan een heel goed weekend hebt. Ik vind je kaartjes helemaal leuk! Juist omdat de stempels groot zijn en er niet zoveel mee op de kaart past, is het wat drukkere DP wel leuk. Ik vind het ook wel lastig, meestal, met druk DP. De stempels zijn ook heel mooi ingekleurd. Als ikd zee stempelset weer eens gebruik, zal ik jouw kaartjes er als voorbeeld bij pakken.
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

En vergeet ik je nog te bedanken voor de mooie bloemenkaart die ik van je kreeg voor mijn verjaardag!

Margot zei

Ze zijn gaaf!!!

Margot zei

Gefeliciteerd met je vaste contract, fijn!

Marjan zei

Superleuk, Nicole! Mooi kleurwerk ook! Waarmee kleur jij?
En fijn ... een vast contract en nog meer salaris ook. Moeilijk hè, een nieuw bankstel uitzoeken. Herken het ... als je iets gezien hebt waarvan je weg bent. Ook wij hadden die designbank gezien en vonden daarna niets meer echt leuk. Toch gekocht en nu al heel wat jaren erg blij mee. Het was duur ja, maar het bleek het waard. Opnieuw laten bekleden ook nog.

Gerrina zei

Gefeliciteerd met je vast contract! Wat heerlijk!
Mooie kaarten heb je met die stempels gemaakt! Ze zijn ook heel grappig! Enne mooi hoe je het papier hebt verwerkt! Groetjes, Gerrina

Mariken zei

Joh, wat superfijn, een vast contract! Dat geeft zo'n heerlijk gevoel! En salarisverhoging is ook niet verkeerd!! Topdag, die vrijdag van jou!
Je kaartjes zijn enig, wat een geweldig leuke stempels zijn dat. Volgens mij zit je al goed in je kerstflow...
Fijne avond, en blijf lekker nog ff hangen in de kick van je vaste baan!

Larissa zei

Gefeliciteerd met je vaste contract! Dat is vast een goed gevoel, zeker in deze tijd. Kun je misschien toch die dure bank gaan halen ja, haha.
Deze kaartjes zijn echt te lief! Mooi gekleurd.

Sarah zei

Gefeliciteerd met je vast contract!
Je kaartjes zijn super leuk! Echt heel mooi gecombineerd!

Stella zei

Een vaste aanstelling; gefeliciteerd. En nu gewoon gaan voor die designbank :) ( grapje; ik hoor niet te beslissen over andermans portemonnee...maar ik gun het je!)
Je kaarten zijn gaaf; ik ben fan van je series!

Ellen zei

Geweldig zeg, een vast contract, salarisverhoging (kopen die designbank ;-)) en een cadeautje van GerJanne! Keurig eerst je surprise afgemaakt voor je met je nieuwe spulletjes ging spelen. Gave, vrolijke kerstserie!

Colien zei

Proficiat met je mooie contract, die bank heb je (bijna) verdiend! :-) Leuk cadeautje kreeg je van GerJanne, je kon er goed mee uit de voeten, topkaartjes!
grtz.Colien

nicolevb zei

wauw fijn een vast contract en salarisverhoging
Gefeliciteerd
en je kaartjes zijn weer prachtig zoals altijd ;-)
nicolevb

lostinpaper zei

Your cards are always so wonderful Nicole!!