Pagina's

zondag 19 februari 2017

Met dank aan 't Scrap-ateljeetje...

Vorig week viel er een prachtig blokje en een pakje labeltjes van Echo Park in de bus. Echt een verassing!  Het was de  prijs die ik gewonnen had bij de Liftchallenge, beschikbaar gesteld door 't Scrap-Ateljeetje. Lief ingepakt en met een labeltje, als een echt cadeautje. Daar word ik blij van! 

Toen ik gisteren een dagje gezellig samen met Jolanda ging knutselen wilde ik dan ook graag een bedank-kaartje maken met dit papier voor Elly van 't Scrap-ateljeetje. Ik vind het namelijk super dat deze sponsoren steeds weer een prijs beschikbaar stellen voor al die leuke challenges waar wij aan mee mogen doen! Mooi om daar eens bij stil te staan.  Het was natuurlijk weer vooral heel gezellig en het kaarten maken schoot in mijn geval niet heel erg op.. maar uiteindelijk toch bevallen van deze twee kaartjes.. 


Stempels: Cooler with you- MFT, Winter Wishes - SSS
Stanzen: Stitched rectangles - SSS, Stitched scalloped basic edge - MFT
Inkt: Dapper Denim - SU, Archival black
Papier: Solar white - Neenah, I love winter - Echo Park
Verder: Labels I love winter - Echo Park, Nuvo crystal drops - Wedgewood blue, Lint - PTI , hartje - Doodlebug, copics

De tweede kaart vrij simpel gehouden. Zoals jullie zien ben ik wel helemaal los gegaan met mijn Nuvo Drops. En het theekopje is zo een grappig Doodlebug stickertje uit mijn SSS-kit.  

Stempels: Cool day- MFT, 

Stanzen: Stitched rectangles - SSS, Stitched scalloped basic edge - MFT
Inkt: Dapper Denim - SU, Archival black
Papier: Solar white - Neenah, Enchanted evening - PTI,  I love winter - Echo Park
Verder:  Nuvo crystal drops - Wedgewood blue, copics

Groetjes & een zonnige zondag!
Nicole

Challenges: CAS on Sunday


14 opmerkingen:

!neke zei

Ze zijn weer heel leuk !!!!!!!

groeten Ineke

Je@net zei

Aaah...wat een lieve kaartjes, Nicole!
Hier geen zonnige zondag, het is grijs en grauw. Maar binnen wel héél gezellig :o)

Margot zei

Leuk! Die berenkaart meteen gepint!

Mariken zei

Ooh, enig zijn ze!! Die beer, met dat kopje, tè leuk!! En...tof dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!! Gezellige avond!

Larissa zei

Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt.
Ik heb de beren van de week ook binnen gekregen, ik vind ze te lief!

Ellen zei

Geen zon gezien vandaag! Maar ja, ik zat dan ook met mijn pyjama aan in de inloopkast ;-) Wat zijn je kaartjes leuk, Nicole! Die beer is echt helemaal geweldig. Hij kijkt een soort van beteuterd, echt grappig.

GerJanne zei

Ach wat een schatjes! Twee heel mooie kaartjes. En altijd heel attent om een bedankje te sturen. Dat moet wel gewaardeerd worden!
Groetjes,
GerJanne

Danielle zei

Heel leuk om zo'n bedankje te sturen, mag zeker gezegd worden hoe leuk het is dat er gesponsord wordt!! En wat een geweldige kaartjes, ik vind ze allebei helemaal top! Je kaartjes zijn altijd helemaal af en doordacht, ik vind je stijl echt super!

lostinpaper zei

Fabulous Nicole! Love that little smile cup that the polar bear is holding!

Colien zei

Wat leuk! Mooie papiertjes, leuke kleurtjes en gave lay-outs.
grtz. Colien

Gerrina zei

Blijft zo mooi en sprankelend die combi blauw-rood-wit! Beide kaartjes zien er weer prachtig uit! Leuk hoe je alles doorelkaar zo mooi combineert! Groetjes, Gerrina

Stella zei

Wat super-attent om een kaartje terug te sturen! Ik vind ze weer tóp! Ik moet wel bekennen dat mijn creditcard bijna naast mijn laptop ligt voor een eerste bestelling bij SSS. Levensgevaarlijk leuk:)

Thamar, zei

Helemaal gaaf deze kaarten en de stempels zijn zo lief

Thamar, zei

Helemaal gaaf deze kaarten en de stempels zijn zo lief