Pagina's

zaterdag 10 maart 2018

Bloemen op Texel

Ik vind het altijd wel lekker om tijdens een vakantieweekje iets creatiefs mee te nemen om te doen. Ik heb namelijk altijd meer ideeën dan tijd en als ik dan een keer de tijd heb vind ik het zonde om niets te maken. Omdat ik moeilijk mijn hele voorraad materialen mee kan slepen had ik toen we dit jaar naar Texel gingen vooraf wat achtergrondjes ge-embost (hoe schrijf je dat??) en deze meegenomen samen met een doos kleurpotloden en wat gelpennen. Dus terwijl windkracht 12 ons op Texel om de oren woei was ik heerlijk aan het kleuren.

Ik wilde al langer met mijn kleurpotloden op donker cardstock kleuren maar nam er nooit de tijd voor. Jammer want het effect is echt leuk en het is heerlijk om te doen! 






Stempels: Ranunculus - Wplus9, Birthday Sentiments - PTI
Inkt: Versamark - Tsukineiko, 
Papier: Pinefeather - PTI, Tranguil Tide, Very Vanilla - SU
Verder: Embossing poeder liquid platinum - Hero Arts, Kleurpotloden - Prisma




Stempels: Feel better - MFT, Spring flowers - SSS
Inkt: Versamark - Tsukineiko, 
Papier: Basic Black, Rich Razzleberry - SU
Verder: Embossing poeder gold - Hero Arts, Kleurpotloden - Prisma, Gelpen goud - Uniball

Deze zaterdagochtend wederom bij een keukenboer doorgebracht en vanmiddag met een flinke emmer sop in de weer geweest. Nu even uitpuffen achter de laptop en dat voelt in een schoon huis toch net even fijner. Morgen verder geen plannen dus lekker aan de knutsel!

Groetjes & fijn weekend!!
Nicole (Vanavond finale 'Wie is Mol'!  zijn er nog meer Molloten die gaan kijken??) 

16 opmerkingen:

Mariken zei

Wat mooi zijn je bloemenkaarten, inderdaad heel tof effect. Goed idee om zo een beperkt aantal spullen mee te nemen. En kleuren is heerlijk ontspannend. En nee, wij kijken geen mol, ik heb mijn eigen Mol, Hans Mol hihi. Geniet van je tv avondje.

Ellen zei

Echt prachtig deze twee Texelse bloemenkaarten! Kleuren bij windkracht 12 geeft toch net even wat extra's, dat zie je maar weer ;-) Veel plezier vanavond bij de finale van 'Wie is de Mol?'! Ik ga samen met mijn broer naar het theater, naar Het Klein Orkest. Heel veel zin in.

Danielle zei

Prachtig effect om op donker cardstock te kleuren. Je kaartjes zijn echt super mooi geworden! Al een beetje een idee wat het gaat worden met de keuken? En heerlijk zo’n schoon huis. Ik heb deze week met de Franse slag gepoetst haha, gisteren gewerkt, vanmiddag naar schoonmoeder en zometeen een feestje (geen wie is de mol dus).... maar morgen ga ik knutselen, dat is zeker :-)

Rhodé zei

Echt een heel mooi effect, dat kleuren op een gekleurde achtergrond! De tekst heb je met een prachtige kleur gestempeld, zeg! Geniet van je avondje 'wie is de Mol'. Wij kijken het later een keer terug. Ik hoop dat ik voor die tijd niet hoor wie het is!

Evy G zei

Wat een prachtig resultaat! Heerlijk om tijdens je vakantie aan techniekjes toe te komen die je door het jaar niet kan uit proberen! Is dit nu écht gekleurd met eenvoudige potloden? Interessant... Hier in België moet het “mollenseizoen” nog beginnen 😉 En wat de vervoeging van embossen betreft: ik begrijp er ook helemaal niets van!

Je@net zei

Wauw...wat een super gaaf effect geeft dat, Nicole. Erg mooie kaarten zijn het geworden.
En geen molloten hier, wel schaatsfanaten!

GerJanne zei

Echt geweldig! Mooi effect zeg, op donker cardstock!! Op een of andere manier doet het Engels aan. Misschien slaat het nergens op, maar dat was het eerste wat me te binnen schoot. Oh, ik denk dat ik al weet waarmee ik het associeer. Mijn schoon moeder (al bijna 28 jaar niet meer bij ons) had van die dure Engelse porseleinen kop en schotels en de motieven daarvan hebben wel iets van deze kaarten...
En nee, hier beneden geen molloten, maar boven zitten er twee al startklaar ;-)
Groetjes en een fijne knutselzondag!
GerJanne

Dotty Jo zei

Stunning cards - the colours really 'pop' against the backgrounds, Jo x

Jolanda zei

Wow, dat is heel mooi geworden. De kleuren “poppen”er echt uit.

Jantine zei

Schitterende bloemenkaarten, Nicole! Mooi effect op zo'n donkere achtergrond.
Groetjes,
Jantine

!neke zei

Twee geweldige kaarten !!!!!
Moet dit ook weer eens gaan doen !
Jouw resultaat mag er zijn !

Colien zei

Wow, wat een mooi effect! Heel gaaf, prachtig geworden!
Hier gisteravond ook de finale van WIDM gekeken, Rolf en ik hadden het beiden goed :)
grt Colien

Cornelie zei

Jij moet morgen echt even langs het 'Liftblog'....;-))

Heel tof heel mooi en idd erg leuk om te doen en het effect is gaaf!!
Se you saturday! Echt zin in!

Marjan zei

Goh ... nou inderdaad ... wat Cornelie zegt, hoe toevallig! Ze zijn schitterend, allebei!!

Gerrina zei

Wat heerlijk om zo iets best tijdrovends mee te nemen en n alle rust te doen! Ze zijn allebei prachtig! (ik weet ook nooit hoe je dat schrijft) en ik heb samen met mijn dochter gekeken; zij is zo'n molloot :) Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Wat een toffe kaarten Nicole!! Super effect. Volgens mij is er bij de liftchallenge een soortgelijke challenge nu. Jammer dat je te vroeg bent. Het lijkt mij moeilijk om te maken. Wie weet ga ik het nog proberen.
Had jij goed dat Jan de mol was??
Fijne week!!
Groeten van Femminde