Pagina's

woensdag 28 maart 2018

KKT - Turquoise /Mosterdgeel


Het is weer tijd voor de kleurenchallenge van Martina vandaag! De kleurtjes zijn turquoise en mosterdgeel. Ik wilde al een tijdje een keer een achtergrondje maken met een rollertje dus daar ben ik mee begonnen. Ik heb verschillende turquoise inkten uit mijn voorraad bij elkaar gezocht en op wit cardstock wat achtergrondjes gemaakt door de verschillende kleurtjes inkt met een rollertje aan te brengen.
Nog niet zo lang gelezen hebben we een muur in de woonkamer geschilderd en om de kleuren in het goede licht te beoordelen had ik eerst wat testjes in verschillende tinten op de muur gezet. Dat zag er precies zo uit als deze achtergrondjes. Vandaar dat ik er een verhuiskaartje van heb gemaakt. Het mosterdgeel was ook perfect voor het sleuteltje!


Stempels: Welcome Neigbour - Hero Arts
Stanzen: Congratulations - SSS, Keys and Locks - MFT
Inkt: Merman, Peacock - Lawn Fawn, Stream - Adirondack, Bermuda Bay - Stampin Up!
Papier: Whisper white, Hello Honey, Basic Black - Stampin Up!
Verder: Crystal drops Mustard Yellow - Nuvo, Glossy accents. 

Deze keer geen inkpad op mijn kaart laten vallen. Al had het deze keer niet zo heel veel uitgemaakt. ;-)

Vanavond na mijn werk maak ik een blogrondje, zin in!
Groetjes, Nicole

32 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe verhuiskaart, leuk idee voor je achtergrond! Wat is die congratulations een mooie elegante tekststans!
fijne dag
Nancy

martina's kaartjes zei

wauw, die knalt van het scherm ! top hoor ! helemaal geslaagd
fijn dat je deze 'moeilijke' uitdaging hebt aangenomen en je er deze maand bij bent,
grtjs,martina
x

Jolanda zei

Geweldig leuk kaartje, jij bedenkt ook elke keer weer iets origineels!

Annemarie en Merit zei

Hele leuke achtergrond, en inderdaad uitermate geschikt voor verhuiskaart!!!
fijne dag liefs Annemarie en Merit

Colien zei

Goed bedacht die verfstrepen, hartstikke tof effect en heel toepasselijk bij een verhuiskaartje!
grt Colien

Jantine zei

Leuk bedacht, van die verfstrepen voor een verhuiskaart. En die sleutel springt er zo lekker uit!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Wat een leuk idee! Helemaal perfect voor een verhuiskaartje. Ik heb ok zo'n klein rolletje liggen, omdat ik me steeds voorneem iets met mixed media te doen. Maar hij ligt nog ongebruikt. Kan maar zo zijn dat ik je idee een keer overneem...
Groetjes,
GerJanne

Marieke zei

Wat een leukerd! Mooie kleurencombinatie.

Groet, Marieke

Nelleke zei

Van jou kaart geniet ik, omdat de kleuren blauw zo mooi zijn in de banen. Ja de sleutel past perfect! Groetjes, Nelleke

Mariken zei

Wat ziet er dit leuk, stoer en schilderachtig uit, wat een vondst dit. En dan die mooie gele sleutel erop, echt gaaf. Bij mij geen KKT, gewoon vergeten, suf hè!? Wel een ander kaartje, klein goedmakertje...

Femminde zei

Wat een leuk idee om zo een kaartje te maken. Gaaf om zo inspiratie te vinden. En dat mosterdgele maakt het allemaal mooi af.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Petra-loves-paper zei

oh wat leuk die strepen zo op je kaartje, gaaf! groetjes Petra

lenywim35 zei

Heel leuk gedaan en dat zonder druppels. hihihi grts leny

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een gave kaart Nicole! Zoals altijd bij jou :) de gele sleutel springt echt in het oog! Groetjes, Yvonne

Marfien zei

Heel herkenbaar, hier is onlangs ook geschilderd met de roller en dat is een prima manier om alles mooi egaal glad te krijgen. Maar dat eerste begin . . .
leuk om dit op een verhuiskaart te verwerken

Linda Visser - van der Velden zei

Wow, toffe kaart zeg! Groetjes, Linda

Marijke zei

Heel leuk gedaan en inderdaad met een verhuizing moet je wel eens kleuren kiezen op de muur! Erg mooie kleuren en leuk die sleutel! De tekst is ook mooi is dat gestempeld? Groetjes Marijke.

!neke zei

Mooi , mooi mooi !!!!!!

Creatiels zei

leuke gedaan met de sleutel, knap resultaat
groetjes
Els

Gerrina zei

Lekker grungy kaart! En leuk hoe je de inspiratie hiervoor kreeg!
De kaart voor mijn vader is een afwijkende grote maat...
Leuk dat onze papa's op dezelfde dag jarig zijn :)!
Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Wat onwijs gaaf is dit! Met een rollertje. Echt een geweldig achtergrondje. De gele sleutel springt eruit. Superleuk verhuiskaartje!

Ans S. zei

Super leuke verhuiskaart.

Groetjes Ans

karin zei

Zo, die is mooi alleen al door de kleuren combi!
Groetjes,
Karin

gerrie zei


Een gave kaart met dat rolletje, leuk hé om daar mee te experimenteren.En de sleutel is geweldig om een verhuiskaart te maken. Mooi geheel.
Groetjes, Gerrie.

Rhodé zei

Prachtige, originele kaart! Hij is heel leuk geworden, Nicole!

Sarah zei

Wat tof bedacht met een ontzettend mooi resultaat!

Veerle zei

Leuke achtergrond en mooie KKT kaart.
Groetjes Veerle

Margreet zei

Ik had gisteren geen tijd om langs te komen om je KKT kaartje te bewonderen, dus doe ik het vandaag.
Hij is heel leuk geworden met die sleutel!
xxx Margreet

Grietje zei

Prachtig kaartje, leuk bedacht en mooi die achtergrond zo.

Groetjes Grietje

Marjan zei

Erg leuk dat effect met het rollertje! Gaaf die stoere tekst erop met de sleutel en de accentjes, die het tot een speels geheel maken. Fijn weekend!

Nancy zei

Hey Nicole,

Door verbouw-perikelen is mijn reactie wat later dan voorzien. Maar toch doe ik flink de hele ronde nog...

Jij maakte een super leuke verhuiskaart! Wat een mooie achtergrond!

Liefs,
Nancy

Thamar, zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt .
Leuk idee misschien ook leuk om eens te gaan gebruiken op een layout.
fijne avond