Pagina's

maandag 23 april 2018

Een opkikkertje - K&K challenge


Ze liggen al een tijdje op mijn bureau. Deze koddige kikkers van Cats on Appletrees. Ik zag ze in Nijkerk en kon ze echt niet laten liggen. Ik wilde ze gebruiken voor de challenge van Knutsels en Kadootjes maar er kwam steeds iets tussen. Nu gebeurd het me regelmatig dat ik pas aan een challenge toe kom op het moment dat deze afgelopen is. Tussen de bedrijven door dus snel dit opkikker-kaartje gemaakt.




Stempels: Edith, Fgon, blaadjes - Cats on Appletrees
Stanzen: Wonky stitched rectangles - MFT
Stencils: Cloud, Drifts & Hills - MFT
Inkt: Versafine onyx black, Distres Oxide broken china, Lucky clover, twisted citron - Ranger
Papier: Bristol smooth - Strathmore, Black & white basics - MFT
Verder: Crystal drops Simply white, Bright gold - Nuvo 

Met man in Denemarken en kinderen op kamers is het maar stil hier. Ze zeggen dat kikkers in prinsen veranderen als je ze kust... zal ik? 

Groetjes! Nicole

Challenge: Knutsels en Kadootjes 


13 opmerkingen:

GerJanne zei

Aha, dus inderdaad alle twee de jongens zijn de deur uit. Ik had dat niet helemaal scherp meer. Dus het rijk alleen...kan soms best even lekker zijn, omdat je weet dat het heel tijdelijk is, denk ik.
De opkikkerkaart is enig!! Wat een gave stempeltjes zijn het. Dank je wel voor het (op tijd ;-)) meedoen bij ons van K&K!
Groetjes!!

Cornelie zei

O, wat een leuke kaartjes zie ik hier en in je vorige post. Heel tof!
Enne, hoe is t nu met die kikker van je? ;-))

Rhodé zei

Hihi, ik zou het maar niet proberen! Dan krijg je het aan de stok met Alex wanneer hij weer terugkomt. Je kaartje is leuk. Weer anders dan wat ik meestal zie met de stempeltjes van Cats. Het gras heb je mooi voor elkaar gekregen.

lostinpaper zei

These stamps and your card are just too cute Nicole!

Colien zei

Ojee, pas op, zo meteen kus je de slak in plaats van 1 van de kikkers ;)
Mooi kaartje, leuk met die achtergrond, heel tof!
Dankjewel voor je bijdrage aan onze challenge.
grt Colien {Knutsels en Kadootjes}

Marieke zei

Wat een leukerd! Ik heb op de Artspecially ook nog even staan kijken naar wat stempels van dit merk, maar het uiteindelijk niet gedaan.

Groet, Marieke

Jantine zei

Hahaha, maar wat moet je dan vervolgens weer met die prins? Hoeft echt geen leukerd te zijn...
Het zal stil zijn in huis, maar dat kan op zijn tijd ook prettig zijn, toch? Vooral als je weet dat het tijdelijk is. Je kikkers zijn hartstikke leuk, grappig kaart. Dat met die vissers ook trouwens.
En lekker dat je nog op tijd voor de challenge was, ik mis er ook nog wel eens eentje hier en daar...
Groetjes
Jantine

Gerrina zei

Heel erg leuk zijn deze kikkers. En met hen vind ik je kikkerkaart dan ook helemaal tof!! Groetjes, Gerrina

Danielle zei

Jij hebt deze Catjes kikkers leuk verwerkt op dit kaartje! Ik vind het echt een toppertje! Een kaartje om te zoenen ;-)

Mariken zei

Wat een enige kaart, met deze lieve kikkers. Deze stempeltjes zijn mijn grote verslaving, maar dat is niets nieuws. Inspiratie voor mij hier...de gekleurde achtergrond is hartstikke tof!

Diny zei

Wow.....wat een schitterend kaartje Nicole!
Groetjes Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Toch gelukt Nicole om mooi op tijd te zijn voor de challenge. En je hebt inderdaad hele mooie kikkers gebruikt, leuk merk is dat. Mooi het zwart wit stippeltjes papier. Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

Margot zei

Geweldig!!!!!!!