Pagina's

dinsdag 10 september 2013

Cards & Scrap challenge #184 - recycling

In deze tijden van bezuiniging gooien wij als scrappers natuurlijk niets meer weg! Alles is immers bruikbaar als je maar creatief genoeg bent!! Daarom deze week de uitdaging 'Recycling'. Bierviltjes, kledinglabels, verpakkingen, oude kledingstukken, letters uit de oude scrabbledoos (we hebben nu toch wordfeut nietwaar?!) enz enz. Affijn, jullie snappen het idee. Hieronder mijn bijdrage en op het cards & Scrap challengblog vind je natuurlijk nog veel meer inspiratie van team Roze.




Ik heb de schoolboeken doos van de kinderen gesloopt om er blaadjes van te maken. Beetje scheuren, beetje stikken, beetje stempelen en je hebt de perfecte embellishments... en helemaal gratis!



Onze sponsor Scala stelt deze week weer een prachtige prijs beschikbaar dus ik ben benieuwd naar jullie inzendingen. Dus struin die rommelmarkten af, mest je zolder uit en duik in die vuilcontainer zou ik zeggen ;-)

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!
Nicole

Sponsor:

8 opmerkingen:

Rensina Steursma zei

Wauw ik vind dit echt zo'n mooie pagina! Leuk gedaan zo met de blaadjes , je moet er maar opkomen. Trouwens heb je dit zelf geschreven? Zo netjes en mooi.
Ik ga je volgen hoor!
Groetjes Rensina,
theezakjes-rensina.blogspot.nl

Rensina Steursma zei

Oh ik zie net dat je geen blogger following hebt. Zit je ook op bloglovin? Dan kan ik je misschien zo volgen?
Ik hoor het graag :)

Je@net zei

Mooie lo geworden, Nicole, gaaf met die blaadjes!

Nicole Parmentier zei

Rensina bedankt voor je reactie! Alleen de tekst 'Eden project" heb ik zelf geschreven, de rest is gedrukt op de nieuwe papierlijn Chalk studio van MME. Ben nog een newbee op Blogger maar volgens mij kun je me volgen op Google+ nu. Geen idee hoe ik blogger following 'aan' zou moeten zetten....

Tinie zei

Wat een mooie LO, Nicole!! Erg leuk gedaan!!
Groetjes Tinie

Rensina Steursma zei

Oh dat is jammer want ik heb alleen blogger following en bloglovin. Maar bloglovin is nu vrij bekend. Misschien kan je hier eens op kijken? http://www.bloglovin.com/ Ik vind het erg fijn werken.
Blogger following kun je als het goed is toevoegen bij indeling, en dan als gadget toevoegen: klik eerst op meer google gadgets en dan staat er volgers. Als je deze toevoegd kan ik je volgen :)
Ik hoop dat je het snapt, anders moet je me maar even vragen hihi.

Peggy zei

Heel erg mooi en goed bedacht.

Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Nicole Parmentier zei

Hey Rensina, het is gelukt geloof ik. Bedankt voor je hulp!!