Pagina's

woensdag 21 mei 2014

Kerstkaarten

Ja, 'I know' het is bizar maar ik heb toch echt al kerstkaarten zitten maken terwijl het buiten hoogzomer lijkt te zijn. Misschien omdat dit sneeuwmannetje van Paper Smootches zo schattig is, of ik ben gewoon niet goed wijs ha ha. Maar affijn, bij deze dus....

Kaart 1 is met de SSS-april card kit. (Als jullie de kit beu zijn heb ik goed nieuws; hij is echt bijna leeg!!). Voor de achtergrond heb ik met het stencil sterren op het groene cardstock gedrukt met versamark en deze clear embost. De grote sneeuwvlok is helemaal ingekleurd met mijn Wink of Stella pen voor wat glitter.

 




De tweede kaart is gemaakt met een stempel van Hero Arts. Waarbij ik de stempel gedeeltelijk heb afgeplakt om hem in twee kleuren te kunnen stempelen. Bij de rode inkt heb ik ook nog wat water gebruikt voor een waterverf effect. Papiertjes zijn van Doodlebug geloof ik...


Groetjes!! Nicole

Challenge: Paper Smooches anything goes wk3





3 opmerkingen:

Brendaxx zei

Superleuke kerstkaartjes! Bij mij moet het kwik eerst wel rond het vriespunt zijn eer ik aan kerstkaartjes kan denken ;)
Geniet van het mooie weer:)

Marjan zei

Hahaha, verkoelend! Ze zijn gaaf zeg! Leuk papier ook. En ik doe het ook hoor, zo tussendoor het hele jaar door.

Karin Ã…kesdotter zei

Such GREAT cards ! Love them! Thanks for playing with us at SPARKS this week!