Pagina's

zondag 18 mei 2014

Mannenkaarten

Wat een heerlijke dag vandaag! Vanochtend een prachtige fietstocht gemaakt door ons mooie Brabant en daarna verdiend lui in mijn ei-stoel in de tuin gehangen.

Binnenkort zijn er weer wat mannen in onze familie jarig dus ik heb afgelopen week weer wat mannenkaarten in elkaar gedraaid.



De eerste is weer met de Simon Sais Stamp kit voor mijn zwager die van gamen houdt en waarbij ik dus dankbaar de stempel uit deze set voor kon gebruiken. Ik wilde hem niet te kinderachtig maken dus vandaar dat hij lekker strak geworden is.


De andere kaart van mijn blogpost vandaag is voor mijn neef, geïnspireerd op een oude kaart van Nichole Heady van Papertrey Ink. 3 x raden hoe oud mijn neef wordt ha ha.


Dat was em weer even voor vandaag. Fijne zondag nog, geniet van het prachtige weer!!!!

Groetjes, Nicole


3 opmerkingen:

Thamar, zei

Hoi hoi
Ja het was echt een heeeeeeerlijke dag. Wij hebben ook weinig gedaan . Lekker luieren . Nog wel wat klusjes gedaan in het huishouden daar was ik nog niet aan toe gekomen. Maar je kaartjes zijn weer top. Ik vind een mannen kaart lastig . Maar jij maakt er super leuke kaart van.
Fijne avond
Liefs thamar

Brendaxx zei

Mooie mannenkaartjes!!

Marjan zei

Ik vind ze allebei super geslaagd!