Pagina's

vrijdag 15 augustus 2014

Hip Hip Hooray


Ik weet niet hoe het in de rest van Nederland is maar hier komt het met bakken naar beneden vandaag. Ik wilde eigenlijk blauwe bessen gaan plukken maar met dit weer maak ik liever een kaartje. Ik had gisteren een Libelle gekocht (om lekker in de zon te lezen..grrr!!) en vond de kleurencombinatie van dit nummer (roze/oranje) zo lekker s'zomers dat ik me heb laten inspireren voor deze kaart. 



De achtergrond heb ik in de watercolor techniek van Kristina Werner gedaan met distress inkt. Ik vind de verschillende laagjes en druppels altijd een prachtig effect geven. De voorgrond is gestempeld met de stempelset uit de SSS kit van deze maand waarbij ik maskertjes van de ijsjes gebruikt heb om ze over elkaar te stempelen. Het roze ijsje is gekleurd met Copics en Wink of Stella, de tekst is van Hero Arts. 

Groetjes & Fijn weekend vast! (met hopelijk iets beter weer!!)
Nicole

Challenges:
Dutch Card lovers: Waterverf
Seize the sketch #26
AAA Cards #Summer Foods



16 opmerkingen:

Angela zei

Nicole, your design and card is so sweet and simple! Thank you for sharing your beautiful and bright card with us at AAA Cards!

1CardCreator zei

Sweet card, love the stitches. So glad I saw you at Seize the Sketch! ~Diane

Je@net zei

Lekker kaartje, Nicole! Nu maar duimen dat het de komende dagen ook ijsjesweer wordt :o)

Els zei

Wow die achtergrond is zo mooi met de rest van de kaart.
Echt heerlijk zomers met die verrukkelijke ijsjes.
zo lief die hartjes erbij.

Jane zei

Absolutely gorgeous, love it! Thanks for playing at AAA Cards.

Victoria Lavender zei

Hello again! Great card...dancing ice cream....can't imagine any more fun! Those stamps are so wonderful. I'm going to hop over to galleries to check yours and the new ones out again. Thank you for sharing with us. Hugs, Victoria- AAA Cards

Jen Mitchell zei

Yummy card! I love the watercolor background. Thanks for joining us at Seize the Sketch!

Ellen zei

Wat een geweldige watercolor creatie Nicole! Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.

Margot zei

Geweldige kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

Unknown zei

Heel mooie kaartje maak je Nicole! Zo'n pakket van SSS is toch niet echt goedkoop zo te zien met de verzending bij. Maar, ze zien er wel supermooi uit moet ik zeggen. Grtjs

Linda Beeson zei

Oh how I love your card! Those bright colors are the best. So glad you could play along at AAA Cards

Nicole Parmentier zei

Valt mee hoor Joke. De dollarkoers is gunstig, het kost me zo een 26 euro per maand. Als ik de spullen los zou kopen kost het me meer.

Colleen Dietrich zei

Oh my! That pink and orange watercolored background is scrumptious, Nicole! It goes so well with the ice cream cones. :)

Thanks so much for joining us at Seize The Sketch!

Aletta zei

Geweldig zomers kaartje... dat kunnen we wel gebruiken... hier kom de regen nu ook met bakken uit de lucht vallen... en dan zit je dan met je laptop op schoon in de tent....
Groetjes Aletta

~amy~ zei

This is sooo pretty!

Marjan zei

Echt gaaf, Nicole! Dat ene ijsje wat eruit springt en de hartjes, super! Dank je wel voor het meedoen met DCL.