Pagina's

woensdag 8 april 2015

Art Specially 2015

Ik weet het, mijn blog voelt zich ernstig verwaarloosd... Druk geweest met eieren zoeken, hond uitlaten, in de tuin werken, de keukenprinses uithangen, opvoeden (moet ook af en toe) en het huis poetsen. Op het eieren zoeken na doe ik dit normaal naast het bloggen en kaarten maken maar de afgelopen week was ik compleet inspiratieloos.. mijn mojo is even helemaal zoek.. Help! 

Gelukkig is daar de Art Specially! A.s. zaterdag een hele dag snuffelen en (work)shoppen tussen de stempels, dat moet het goede medicijn zijn toch?! Ik hoop het! Wie gaat er nog meer? Laat het me weten, misschien zien we elkaar!



Groetjes!!
Nicole

3 opmerkingen:

Je@net zei

Na de beurs komt het vast weer helemaal goed met je mojo, Nicole. Zo'n dagje tussen de stempels doet wonderen.
Alvast veel plezier gewenst!

Thamar, zei

Nou veel plezier zaterdag. Heerlijk overal even snuffelen. Ik ga helaas dit jaar niet.

Anneke. zei

Aletta en ik gaan beide dagen, Nicole! Dik kans dat we elkaar tegen komen :).
Groetjes Anneke