Pagina's

zondag 30 augustus 2015

Santa

Een bloedhete dag vandaag dus prima weer om kerstkaartjes te maken! Ik had gewoon zin om lekker te kleuren en aangezien ik dadelijk een heleboel kerstkaarten nodig heb leek het me handig er vast wat te gaan maken. Bij deze dus...


Stempel: Santa's gift - Stampin Up!
Inkt: MFT zwart, Copic sketch markers
Papier: Whispering white, Old Olive, Smokey slate, Cherry Cobler, Merry Moments DSP - Stampin Up!
Stans: Blueprints 13, Blueprints 3 - MFT, Banner framelits - Stampin Up!
Verder: Wink of Stella Clear, Pine spool - Karen Foster, glossy accent, knoop

Voor deze kaart heb ik de kleuren van de SU-per challenge gebruikt. Het leek me leuk om een kerstkaart in niet traditonele kleuren te maken dus vandaar een oranje rendier vandaag! Voor de achtergrond heb ik embossingpaste en een stencil gebruikt waardoor de sneeuwvlokken er echt op liggen.







Stempel: Santa's gift - Stampin Up!
Inkt: Versafine zwart
Papier: Lost Lagoon - Whispering white - Stampin Up! Orange Zest _PTI
Stans: Blueprints 13 - MFT, Scene borders - Lawn Fawn, Tag it - PTI
Verder: Wink of Stella Clear, Twine - Stampin Up!, Lintje, Stencil - SSS, Embossingpaste - Wendy Veggi

Gisteren is onze chocolabrador Nutella 1 jaar geworden en ik heb bij Ikea een schattig knuffelvarken voor haar gekocht. Letterlijk en figuurlijk om op te vreten ha ha dat is precies wat onze Nuts nu aan het doen is!

Groetjes, bedankt voor je bezoekje en fijne zondag nog!!
Nicole

Challenge: SUper challenge (klik)

8 opmerkingen:

Je@net zei

Weer twee prachtige kaarten erbij voor je kerstvoorraad!

Sarah zei

Oo , die met dat rendiertje is leuk ! Liefs ☆ Sarah ☆

lostinpaper zei

Look at you go GF! Christmas cards already, they are both so wonderful (although you are reminding me that I need to get my act into gear lol)!

Margot zei

Superleuk! Die tweede heeft gave kleuren!

Marjan zei

Ze zijn echt heel erg leuk! Ik val vooral voor de tweede met de mooie kleuren en het leuke rendiertje!

Cynthia van der Wilk zei

Wat een ontzettend leuke kaarten. Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenges.

De Stempelolifant zei

Leuke kaarten. Vind vooral die laatste zo gaaf.. maar dat komt ook omdat ik helemaal verliefd ben op dit rendiertje....
Dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenge.
Nina

Anne-Marie zei

Wat een leuk kaartje heb je voor de challenge gemaakt. Zo zie je maar weer, een kerstkaart hoeft helemaal niet altijd in de traditionele kleuren. :-) Bedankt voor het meedoen bij Su-per Challenges