Pagina's

zondag 15 november 2015

Appelgelei


Mijn boompje hing deze herfst weer bombol appels. Klein maar dapper zorgde hij voor 3 hele emmers vol! Ik had er bij het oogsten nog een paar voor de vogels laten hangen maar vrees dat die er vandaag inmiddels uitgewaaid zijn!
Na de nodige moes en appeltaarten heeft Alex van de laatste emmer sap getrokken en er appel-kaneel-gelei van gemaakt. Heerlijk op een beschuitje!!

Om ook mijn bescheiden bijdrage te leveren heb ik labeltjes voor de potten gemaakt. Zo hebben we altijd een leuk klein cadeautje op voorraad. 


Stempels: Gift tag greetings - MFT, Fruit Fusion Apple - PTI , Letterstempel - SU
Inkt: Cherry Cobbler, Strawberry Slush, chocolate chip - SU, Hibiscus burst, Pure Poppy - PTI
Stans: Tag builder blue prints - MFT
Papier: crumb cake- SU!, Engels karton, Verder: touw

Storm buiten en in de wereld.... meer dan ooit heb ik vandaag de behoefte me lekker terug te trekken in mijn knusse en veilige werkkamertje.....

Bedankt voor je bezoekje en fijn weekend allemaal!!
Nicole

10 opmerkingen:

Evy G zei

Dat zou dus ook mijn bijdrage zijn ;-) Wat ziet dat er mooi uit, zonde om open te maken! En ik snap helemaal wat je voelt! Denk dat ik hetzelfde ga doen ;-)

Marjan zei

Wat gaaf! Leuke labeltjes eraan, die maken het echt af. En ja het is een vreselijke tijd, terrorisme is zo niet te begrijpen!

Brendaxx zei

Dat ziet er supermooi uit! , hier staat er momenteel nog een appeltaart in de oven van onze laatste appels. Ook lekker :)
En in de chaos van deze wereld momenteel, trek ik me ook terug in mijn scraphokje. Proberen om even mijn gedachten te verzetten...

Cornelie zei

O, daar zit ik nu ook! Houtkacheltje aan, en heerlijk aan de frutsel!
Ik vind je potjes met labels echt zo leuk!!
Fijne zondag!

!neke zei

Dat ziet er lekker uit
Leuke labels eraan !!!!

Je@net zei

Wat ziet dat er gezellig uit, Nicole. Heel erg leuk zo!

walchowDesign zei

Those labels look so lovely with your delicious handmade jam, Nicole! How I wished I live close to you!

Judith zei

In onze voortuin staat een perenboom. Nog niet zo lang, maar dit jaar waren het niet zo veel vruchten als vorig jaar. De appels van jullie boom zien er prachtig uit! Lekker oogt Alex' appelgelei en de labels zijn mooi!

lostinpaper zei

Looks fabulous! ... but now you are making me hungry, maybe I should go and eat some breakfast...

Anneke. zei

Lekker en leuk cadeautje!
Hier ook zo'n ienieminie boompje. Elk jaar meer appels, maar geen 3 emmers vol😀.
Groetjes Anneke