Pagina's

zondag 24 april 2016

Verwend!!

Gisteren mijn meest chaotische workshop ever gegeven in Waspik maar gelukkig was het wel heel gezellig! Kers op de taart was dat Mariken en Colien ook in mijn klasje zaten en hoewel ik beide blogs met veel bewondering en plezier volg had ik Mariken nog nooit ontmoet. Ze had ook nog eens een super schattig cadeautje meegenomen wat ik helaas niet meteen kon openen omdat het zo leuk was ingepakt dat het natuurlijk eerst op de foto moest! Maar ik kan jullie verzekeren dat het Yippee erg toepasselijk is want het doosje was gevuld met chocolade!! Yumm!! 


(This adorable box was not made by me but a gift from the sweet and talented Mariken)

De tweede verwennerij van deze blogpost is de Altenew stempel die ik van Bram en Sverre voor mijn verjaardag kreeg. Ja, mijn jongens weten inmiddels hoe ze hun moeder blij kunnen maken ha ha. Het afdrukje heb ik dezelfde avond nog gemaakt maar het heeft even geduurd voor ik de tijd had er ook een kaart van te maken. Ik heb de stempel gemaskerd en daarna de achtergrond met distress inkt gekleurd. 


Ik wilde de bloem wit laten maar mijn masker was bij de bladeren losgeschoten en omdat er inkt in de afdruk was gekomen heb ik een aantal delen toch maar licht ingekleurd met mijn prisma kleurpotloden. Het goud in de bloem is gestempeld met de derde laag van deze stempel. 



Stempels: Beautiful day - Altenew, Label maker sentiments - MFT
Inkt: Versamark, Distress inkt Peacock Feathers, Evergreen bough, Twisted citron, Delicata gold
Stanzen: Pierced squares, Blueprint 7 - MFT
Papier: Engels karton (butterfly) ivoor
Verder: Gold embossing powder - Hero Arts, Prismacolor pencils - 1022, 989, 910

Helaas geen vakantie voor mij maar de jongens zijn thuis en op Koningsdag heb ik natuurlijk ook een vrije dag, bovendien vandaag nog helemaal geen plannen... Heerlijk! 

Groetjes & zonnige zondag!! (Ik typ 'zonnige zondag' en plots begint het hier enorm te stortregenen.. dus ehh... creatieve zondag dan maar!!!)
Nicole

PS: Nog even een klein reclameblokje: De meiden van BRouk zaten gisteren in mijn groep en ik ben helemaal weg van het leuke persoonlijke servies dat zij maken! Neem dus even een kijkje op hun facebooksite, het is de moeite!!

www.facebook.com/broukproduction

9 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi !

groeten Ineke

Margot zei

Wauw! Die is prachtig!

Je@net zei

Een prachtige kaart, Nicole!

Colien zei

Het was gezellig, hoor! En ik beloof je dat ik het boekje zeker ga maken volgende week in het Limburgse... Wat een gave kaart heb je gemaakt, tof met dat gemaskerde gedeelte, de bloem komt zo mooi uit!!
grtz. en veel knutselplezier!
Colien

Gerdine zei

Leuk cadeautje van Mariken en een heel mooi kaartje heb je gemaakt!

Mariken zei

Ik heb genoten van je workshop, veel geleerd, mooi boekje gemaakt, en het was erg gezellig!! Het was een heerlijk begin van de vakantie! Ben blij dat je het doosje leuk vond...
Je kaart is prachtig, wat een kleuren, mooie bloemen, top!!
Fijne zondagavond, xx

Sarah zei

Mooi dat van jou en die verwennerij van Mariken ook!!

GerJanne zei

Prachtige kaart! Zoiets wil ik ook eens proberen. Durf het nooit zo goed, omdat ik het lastig vind waar te beginnen. Maar als ik dit bij jou zie...
En zonnige zondag...hahahaha, wij gingen wandelen, ruim 8 kilometer en we hebben regen, hagel en sneeuw gehad. Helemaal kletsnat toen we thuiskwamen en koud! Maar wel voldaan!
Groetjes,
GerJanne

lostinpaper zei

WOW! Love that fabulous floral design, the colours are incredible!