Pagina's

maandag 30 april 2018

Blaadjes voor de DCL Challenge

Bij de Dutch card lovers willen ze blaadjes. Geen bloemetjes. Blaadjes. Nou, die heb ik wel. Ik heb een hele berg gestempeld en gestanst in allerlei kleurtjes groen en ben er een beetje mee gaan spelen. Twee mannenkaartjes gemaakt voor mijn voorraad en nog genoeg blaadjes over voor nog een setje. 




Stempels: Whimsical woodgrain - MFT, Vintage leaves - Stampin Up! 
Stanzen: Vintage leaves - Stampin Up!
Inkt: Pear Pizzazz, Garden Green, Mint Macaron, Pistachio pudding, Wild Wasabi, Crumb cake - Stampin Up!, Ocean Tides - PTI, Versamark, Versafine 
Papier: Pear Pizzazz, Garden Green, Mint Macaron, Pistachio pudding, Wild Wasabi, Crumb cake - Stampin Up!, Ocean Tides - PTI,  
Verder: touw, sequins

Morgen en woensdag werken en daarna heb ik een heerlijk lang weekend! Donderdag ga ik knutselen bij Cornelie, superveel zin in!!

Groetjes, Nicole

Challenge: DCL Blaadjes

17 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk en stoer, erg mooie kaarten, Nicole.
Werk ze de komende dagen en geniet daarna van je lange weekend!

Mariken zei

Wat gaaf zijn ze, jouw mannenblaadjeskaarten (mooi woord!). Ik vind het altijd een lastige, en veel mannenkaarten vind ik niet leuk! Maar deze ècht wel! Deze challenge staat ook nog op mijn to-do lijstje... Goed vooruitzicht, vrije tijd èn knutselen bij Cornelie! Doe ze veel groeten van me! Fijne avond!

Sarah zei

Dit is leuk! De blaadjes lijken wel van stof! Heel tof!! Leuke vooruitzichten. Ik wacht op een pakje van de Egel.

Rhodé zei

Oh, deze zijn echt mooi! Dat heb je erg leuk bedacht met die verschillende blaadjes. En gezellig: knutselen met Cornelie! Of zou het meer kletsen worden? Hihi! Veel plezier!

GerJanne zei

Gaaf! Goed idee om een boel te stempelen en te stansen en dan an de gang te gaan! Mooi resultaat.
Veel plezier bij Cornelie, zal vast en zeker hel gezellig zijn!

Colien zei

Heel gaaf, mooie (verrassende) kleuren, toffe achtergrond: helemaal top! Werk-ze nog even en dan genieten van een leuke knutseldag en een heerlijk, lang weekend!!
grt Colien

!neke zei

Hele gave kaarten !!!!!

Gerrina zei

Ze zijn mooi! Gaaf die blauw-groene kleur en sommige lijken wel van stof... Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Ik was al benieuwd waar je mee zou komen nadat ik je reactie op mijn blog had gelezen......
Wat een geweldige kaarten Nicole! Super hoe die kleuren bij elkaar passen!
Zo zie je maar weer; blaadjes kunnen net zo kleurrijk zijn als bloemen....
Leuk dat je weer meegedaan hebt met onze uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

Jolanda zei

Heel mooi!! Veel plezier bij Cornelie!

Sandra zei

Wat een leuke, vrolijke kaarten! En ik maar denken dat het typisch iets voor de herfst is *lol*. Wat een goed idee om het zo te doen Nicole!
Groetjes, Sandra

Rosalien Zwackhalen zei

Wat super gedaan. Leuk om alle verschillen te zien bij iedereen. Jij hebt een mooie stoere variant. ;)
Leuk dat je weer meedoet met de DCL.

Ans S. zei

Twee stoere mannenkaarten, heel leuk met die gekleurde blaadjes.

Groetjes Ans

Cornelie zei

Wast een gave set. Onwijs mooi gedaan en ook super kleurtjes gebruikt!
Zie je straks, zonnetje schijnt...dat wordt een heerlijke dag 😄

Margot zei

Supermooie set kaarten! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Femminde zei

Wat een toffe kaarten Nicole!! Zo mooi met die bladeren. Hoe was het knutselen met Cornelie??
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Danielle zei

Ik denk bij blaadjes vaak snel aan herfst, maar jouw kaartjes laten zien dat ook frisse kleurtjes leuk zijn! Was het gezellig bij Cornelie? Vast wel, ik kan beter vragen of er ook nog een beetje productie was ;-) Nu weer lekker lang weekend? Ik wel, en vandaag lekker aan de knutsel. Ga mijn blaadjes kaartje zo plaatsen!